Online Buluşma ve Sohbet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mali_55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
@yigitefe

Şu an gözlerim Pc ekranında parmaklarım senin mesajına çevap yazmak için klavyede harfleri tıklıyor. 😀😀
 
Teşkürler gadaşım.
 
SLM MİLLET. HEPİNİZE. İYİ AKŞAMLAR, SICAK SOHBETLER. SLM MEVLÜT AMCA.
 
Aleyküm selam Mevlüt abi hoşgeldın.
 
A.selam Mevlüt amca.
 
SLM.KOCAELİ DOBLOM.jpg DOBLOM.jpg DOBLOM.jpg DSC00856_025.JPG DOBLOM.jpg DSC00856_025.JPG Lİ DOBLOCULAR. ÖĞRENDİĞİME GÖRE TOPLANTI İSTEĞİNİZ VARMIŞ. BEN GEBZE MERKEZ DE İKAMET EDİYORUM D100 ÜN YANIBAŞINDAYIM GSM:0535 339 37 12 ARAYIN KONUŞALIM. SLM MEVLÜT AMCA.
 
nabiyonuz beya özlediniz mi beni?
 
Hayırlı aksamlar ahali.
 
Hoşgeldiz paşalar.
 
abi işten güçten bende bahanem olsada gelsem diyorum kapaklıya ama şu 5 nisanda ehliyeti büyütmek için yazalayım mangaldan önce sana ufak bir kutlama yapıcam abi @premio2012_55
 
@premio2012_55 abi kurslara sordum mail attım hepsinden gelen cevap ehliyeti büyütmeme engel yok diyorlar inşallah 5 ninsanda yazıldığım gün sizlere kayıt oldum diye sevinçli haberleri vericem
 
hoşgeldin madmax👍👍👍👍👍👍👍👍
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back