abi işten güçten bende bahanem olsada gelsem diyorum kapaklıya ama şu 5 nisanda ehliyeti büyütmek için yazalayım mangaldan önce sana ufak bir kutlama yapıcam abi @premio2012_55
@premio2012_55 abi kurslara sordum mail attım hepsinden gelen cevap ehliyeti büyütmeme engel yok diyorlar inşallah 5 ninsanda yazıldığım gün sizlere kayıt oldum diye sevinçli haberleri vericem