BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
benim aklıma bir fikir geldi bilmiyorum nasıl olur acaba

13 şubatta toplansak ve herkes eşine yada sevgilisine yada sevdiği birine orda o anda bir kutlama yapsak bütün grup halinde. nasıl olurdu ??
eşi ve sevgilisi olmayanlar ne yapıcak 😀 😀
 
13-14-29-45-67 farketmez. Hangi gün olursa olsun bi sağlık problemi ya da önemli birşey olmadıktan sonra ben zaten buluşmaya eşimi de getirmeyi düşünüyorum.
 
ben eşimle gelicem ama gelmişkende önemli günde hem büyük buluşmayı gerçekleştirmiş oluruz hemde hayat arkadaşımızı mutlu edebiliriz. bu sayede güzel bir anımız olmuş olur. bence iyi bir fikir
 
Valla ben çok önemsemiyorum o günü açıkçası. Sevgililer günü bana sanki firmaların tüketime kışkırttığı bir gün gibi geliyor.
 
doğru söylüyorsun abi herkes sevecek diye bir kaide yok. sevgililer günü diye illa hediye almakta bence gereksiz. bir tek gül bile yeter. maksat gönüller bir olsun
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
doğru söylüyorsun abi herkes sevecek diye bir kaide yok. sevgililer günü diye illa hediye almakta bence gereksiz. bir tek gül bile yeter. maksat gönüller bir olsun

*tup**clap*
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
aynı fikirde olduğumuza sevindim abi 🙂
😀 😀
 
Valla arkadaşlar siz eşinizi getirecekseniz bende getiririm ...süper olur valla.......
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
Valla arkadaşlar siz eşinizi getirecekseniz bende getiririm ...süper olur valla.......

Tabii abi, bence de süper olur *tup*
E oldu o zaman......
 
bu şekilde tarihide kararlaştırmış olduk 13 şubat pazar 2011 de toplanıyoruz büyük istanbul buluşması gerçekleşiyor allahın izniyle. o günde herkes sevgililer günün kutlar işte ne kadar güzel. tek eksik nokta beykozda hangi mekanda buluşucaz ve saat kaçta.
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
bu şekilde tarihide kararlaştırmış olduk 13 şubat pazar 2011 de toplanıyoruz büyük istanbul buluşması gerçekleşiyor allahın izniyle. o günde herkes sevgililer günün kutlar işte ne kadar güzel. tek eksik nokta beykozda hangi mekanda buluşucaz ve saat kaçta.

Murat kardeşimiz bi tarih anketi de açtı mı tamamdır. Şimdi emirvaki gibi yapmayalım. Yer konusunda nası oy çoğunluğu ile kabul edildiyse tarih konusunda da aynısı olacaktır. Ha anket açılır 13 Şubat tarihi konursa oyumu veririm o başka 🙂
 
Adige_samet tarafından yazılan metin:
sömestırdan sonra olsunda ne zaman olursa olsun pazar günü olur sanırım bende katılırım🙂

Pazar günü olmasında hemfikiriz sanırım, malum c.tesi günü mesai yapanlar var aramızda.
 
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
hadi bakalım buluşmaya az kaldı bakalım neler olucak merak ediyom 🙂
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back