- Kayıt
- 13 Mayıs 2010
- Mesaj
- 6.395
- Adı
- Can TANRIVERDİLER
- Kan Grubu
- A RH -
- Şehir
- İstanbul
- Meslek
- Uçak Teknisyeni
- Aracınız
- Başka Araç
- Modeli
- Active
- Motor
- 1.3 Multijet
- Araç Yılı
- 2007
- Renk
- Crono Gri
eşi ve sevgilisi olmayanlar ne yapıcak 😀 😀yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
benim aklıma bir fikir geldi bilmiyorum nasıl olur acaba
13 şubatta toplansak ve herkes eşine yada sevgilisine yada sevdiği birine orda o anda bir kutlama yapsak bütün grup halinde. nasıl olurdu ??