BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
ben oyumu kullandım. seçimlerdeki gibi oylar saklı mı tutulacak 🙂

Yok ama sen sır saklıycam dersen o başka 😀


yok kardeşim niye sır saklıyım. ben oyumu beykozdan yana kullandım orası güzel. şu anda beykoz önde gidiyor ama bu anket kaç gün sürecek bilgin var mı?
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
ben oyumu kullandım. seçimlerdeki gibi oylar saklı mı tutulacak 🙂

Yok ama sen sır saklıycam dersen o başka 😀


yok kardeşim niye sır saklıyım. ben oyumu beykozdan yana kullandım orası güzel. şu anda beykoz önde gidiyor ama bu anket kaç gün sürecek bilgin var mı?

Yarın son gün oy kullanmak için.
 
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bence çamlıca önde 😉

Kardeş sen çamlıca olmasını istiyorsun ama 6-2 Beykoz önde. Ankette ne çıkarsa saygı duyacaz. Yanlız bir oy kullanan tekrar kullanamıyor olmalı ki sonuç yanıltıcı olmasın.
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bence çamlıca önde 😉

Kardeş sen çamlıca olmasını istiyorsun ama 6-2 Beykoz önde. Ankette ne çıkarsa saygı duyacaz. Yanlız bir oy kullanan tekrar kullanamıyor olmalı ki sonuç yanıltıcı olmasın.

Tabi cnm biraz eyyam yaptım 🙂 benim içinde farketmez beykozda bana uyar ama işte Acıbadem de oturuyorum çamlıca olsa daha iyi olur. hem sefa tepesinde sosyal tesis onun otoparki fln toplanmak için gayet güzel hem resim çekilecekse istanbul manzaralı fln da güzel olur diye düşündüm.
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
ben oyumu kullandım. seçimlerdeki gibi oylar saklı mı tutulacak 🙂

Yok ama sen sır saklıycam dersen o başka 😀


yok kardeşim niye sır saklıyım. ben oyumu beykozdan yana kullandım orası güzel. şu anda beykoz önde gidiyor ama bu anket kaç gün sürecek bilgin var mı?

Yarın son gün oy kullanmak için.

valah benim için yer farketmez ama gönlümden beykoz geçiyor. sır saklamakta üstüme yoktur ama bu bir sır olmadığı için alenen söyledim 🙂
 
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bence çamlıca önde 😉

Kardeş sen çamlıca olmasını istiyorsun ama 6-2 Beykoz önde. Ankette ne çıkarsa saygı duyacaz. Yanlız bir oy kullanan tekrar kullanamıyor olmalı ki sonuç yanıltıcı olmasın.

Tabi cnm biraz eyyam yaptım 🙂 benim içinde farketmez beykozda bana uyar ama işte Acıbadem de oturuyorum çamlıca olsa daha iyi olur. hem sefa tepesinde sosyal tesis onun otoparki fln toplanmak için gayet güzel hem resim çekilecekse istanbul manzaralı fln da güzel olur diye düşündüm.

Sen kendini düşünüyorsun. Biz Avrupa yakasından gelicez, dikkat edersen diğer illerden gelebilecekler de düşünülerek avrupa yakası hiç düşünülmedi. hiçbirimiz de ses çıkarmadık. Buna rağmen anketten ne çıkarsa çıksın saygı duyacağız.
 
avrupa yakasından hiç bahsedilmedi evet katılıyorum kardeşime anadolu yakasına gıkımızı çıkarmadık 🙂
 
oyumu kullandım bakalım hangisi seçilicek 🙂
 
geremy tarafından yazılan metin:
http://www.facebook.com/event.php?eid=164269543618782&index=1
konyada o gün polis fazla mesayi yapar 😀 😀
 
geremy tarafından yazılan metin:
tabi onlarda katılacak ford connect megan hyundai lerle😀
bakalım tofaşcılar ne yapıcak bir sürü video çekerler 😀 😀 😀
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back