Dark Knight
Fenomen Üye
- Kayıt
- 13 Kasım 2010
- Mesaj
- 1.899
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
ben oyumu kullandım. seçimlerdeki gibi oylar saklı mı tutulacak 🙂
Yok ama sen sır saklıycam dersen o başka 😀
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
ben oyumu kullandım. seçimlerdeki gibi oylar saklı mı tutulacak 🙂
Yok ama sen sır saklıycam dersen o başka 😀
yok kardeşim niye sır saklıyım. ben oyumu beykozdan yana kullandım orası güzel. şu anda beykoz önde gidiyor ama bu anket kaç gün sürecek bilgin var mı?
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bence çamlıca önde 😉
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bence çamlıca önde 😉
Kardeş sen çamlıca olmasını istiyorsun ama 6-2 Beykoz önde. Ankette ne çıkarsa saygı duyacaz. Yanlız bir oy kullanan tekrar kullanamıyor olmalı ki sonuç yanıltıcı olmasın.
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
ben oyumu kullandım. seçimlerdeki gibi oylar saklı mı tutulacak 🙂
Yok ama sen sır saklıycam dersen o başka 😀
yok kardeşim niye sır saklıyım. ben oyumu beykozdan yana kullandım orası güzel. şu anda beykoz önde gidiyor ama bu anket kaç gün sürecek bilgin var mı?
Yarın son gün oy kullanmak için.
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bence çamlıca önde 😉
Kardeş sen çamlıca olmasını istiyorsun ama 6-2 Beykoz önde. Ankette ne çıkarsa saygı duyacaz. Yanlız bir oy kullanan tekrar kullanamıyor olmalı ki sonuç yanıltıcı olmasın.
Tabi cnm biraz eyyam yaptım 🙂 benim içinde farketmez beykozda bana uyar ama işte Acıbadem de oturuyorum çamlıca olsa daha iyi olur. hem sefa tepesinde sosyal tesis onun otoparki fln toplanmak için gayet güzel hem resim çekilecekse istanbul manzaralı fln da güzel olur diye düşündüm.
konyada o gün polis fazla mesayi yapar 😀 😀geremy tarafından yazılan metin:
http://www.facebook.com/event.php?eid=164269543618782&index=1
bakalım tofaşcılar ne yapıcak bir sürü video çekerler 😀 😀 😀geremy tarafından yazılan metin:
tabi onlarda katılacak ford connect megan hyundai lerle😀
aynen 🙂geremy tarafından yazılan metin:
o garanti