TESPİHİ NEDEN ÇEKERİZ?

tespıh sart abı..şimdi şoyle bır durum var..gece hırsız arabana yaklastı baktı ıcerde tesbıh var dedı kı bu dayı bırı bosver bulasmayım ben buna 😀😀😀😀
 
yada bu emekli bir amcanın arabası deyip daha iyi şevkle arabayı çalabilir.😀
 
o durumda bıde tesbıhın tipi önemli yanı taneleri iri ise emeklii imajı verebılıri..taneleri ufak serseri işi ise farklı imaj verir 😀
 
bizim doblonun vitesinde ise toka var aynada ayeten kürsi var
 
abi kaplumbağa kabu ne iş yaw gerçekmi peki
 
evet isteyen olursa tabi yazın gönderebilirim kara kaplumbağası babamın bahçesinde çokca var.tabi büyük değil ufak olanlardan

forumda resmi vardı bir bakayım.
 
https://www.teamdoblo.com/forum/viewthread.php?thread_id=2115&rowstart=0
 
abi kaplumbağaları öldürüyomusunuz
 
yooo kesinlikle değil.bahçede ölmüş ve içi kurumuşlar denk geliyor.
hiç bir canlıyı öldürmem
(sinek falan hariç)
 
aman abi bende bi an korktum ma senin gibi biri zaten yapmaz
 
tespıh bı hastalıktır cokda orjınal bı hastalıktır delıkanlılık sımgesıdır ama her tesbıh ceken mafya olsaydı ımam mafya babası olurdu 😀 beyaz bogazlı kazak sıyah keten pantolon kahverengı yumurta topuk elde tesbih kol vurmak zevklıdır 😀 kahvenın onunde veya kaldırım kosesınde ellerde tesbıhler az rajon kesmedık 😀 ne korurduk mahalleyı 3,5 arkadas hapse gırınce bıraktık pıyasayı genclere 😀
 
Back