DobloM tarafından yazılan metin:
Ben bazen takım elbise ile yatıyorum valla, pijama giydiğim nadirdir 😀
DobloM tarafından yazılan metin:
Aksine, yorgunluktan hatırlamıyorum bile 🙂
geremy tarafından yazılan metin:
DobloM tarafından yazılan metin:
Aksine, yorgunluktan hatırlamıyorum bile 🙂
eminim yorgunlukdandır😀😀
DobloM tarafından yazılan metin:
Abi öyle deme, burada poposu büyük çok kişi var, doğal olarakda işleride büyük, eee bütün gün malzeme kaldır indir amele gibi oluyom 😀
DobloM tarafından yazılan metin:
geremy tarafından yazılan metin:
DobloM tarafından yazılan metin:
Aksine, yorgunluktan hatırlamıyorum bile 🙂
eminim yorgunlukdandır😀😀
Abi topu topu 8 saat mesain var, Sen ne bilecen yorgunluğu 😛😛 😀😀
kokplot tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
viteste kocaman nazar boncuklu var benimde. Ayrca sinyal kolunda da küçük var. 😀
😀😀😀😀 bendede iki tane var...🙂
biri kahverengi 😀😀😀😀
diğeri kırmızı beyaz türk bayraklı viteste takılıyor kendileri😀😀😀
TDI tarafından yazılan metin:
babamın arabasının vitesinde ve cebinde kesinlikle bi tane bulunur
*rofl*bakiergul tarafından yazılan metin:
Benimde silecek kolunda herzaman bulunur......istanbul trafigi ....ne zaman. Ya sabir. Cekecegimiz belli olmuyor...😀😀😀