TESPİHİ NEDEN ÇEKERİZ?

Aksine, yorgunluktan hatırlamıyorum bile 🙂
 
tespih merakım yok ama yanımda herzaman olmasını isterim. sinirlerimi ince ince alıyor😀😀
 
geremy tarafından yazılan metin:
DobloM tarafından yazılan metin:
Aksine, yorgunluktan hatırlamıyorum bile 🙂

eminim yorgunlukdandır😀😀

Abi topu topu 8 saat mesain var, Sen ne bilecen yorgunluğu 😛😛 😀😀
 
DobloM, takım elbise ile ne yapıyorsun sen de yoruluyorsun bakiim. sırtında heredot un antik heykelinin taşlarınımı taşıtıyolar sana😀

yada doblo lar vadisi filan mı kurdun oralarda yahu😀😀😀
 
Abi öyle deme, burada poposu büyük çok kişi var, doğal olarakda işleride büyük, eee bütün gün malzeme kaldır indir amele gibi oluyom 😀
 
DobloM tarafından yazılan metin:
Abi öyle deme, burada poposu büyük çok kişi var, doğal olarakda işleride büyük, eee bütün gün malzeme kaldır indir amele gibi oluyom 😀


*hilarious*
 
😀 Ben varım nede olsa konuda 😀
 
İlk defa okudum valla bilgi için teşekkürler 🙂
 
kokplot tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
viteste kocaman nazar boncuklu var benimde. Ayrca sinyal kolunda da küçük var. 😀


😀😀😀😀 bendede iki tane var...🙂

biri kahverengi 😀😀😀😀

diğeri kırmızı beyaz türk bayraklı viteste takılıyor kendileri😀😀😀

Benim viteste de sarı-laci takılmakta bir adet 🙂
 
bende alışkanlık oldu iyice. her daim yanımda taşırım elimde olmasada cebimde olacak.
evde unutursam döner alırım.
şu anki 3 yıldır benimle.2 tl lik plastik ama çektikce siyah bmw gibi ışıl ışıl olur.
elimde gören tespih meraklıları taş sanıyor.hastalık işde.
 
TDI tarafından yazılan metin:
babamın arabasının vitesinde ve cebinde kesinlikle bi tane bulunur

Bwnim vitesde iki tane var... Özellikle uzun yolda çok işe yarıyor...
 
Benimde silecek kolunda herzaman bulunur......istanbul trafigi ....ne zaman. Ya sabir. Cekecegimiz belli olmuyor...😀😀😀
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
Benimde silecek kolunda herzaman bulunur......istanbul trafigi ....ne zaman. Ya sabir. Cekecegimiz belli olmuyor...😀😀😀
*rofl*
 
Back