Online Buluşma ve Sohbet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mali_55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
bende tekirdağda okudum üniversiteyi merkezde süper bi yer zaten bizde trakyalıyız inşallah ilerde trakyada yaşayacağım çok seviyorum tam yaşanacak yer
 
bende tekirdağda okudum üniversiteyi merkezde süper bi yer zaten bizde trakyalıyız inşallah ilerde trakyada yaşayacağım çok seviyorum tam yaşanacak yer
sende mi Trakyalısın abi ben Tekirdağlı sen nerelisin ?
 
Trakya beya🙂
 
Barış biz babamın babası dahil istanbul doğumlu ama öncesi bulgaristan göçmeni yani trakyalıyız gerçekten çok seviyorum trakyayı herşeyi ile mükemmel bi yer

Anne tarafıda öncesi çorlululu annem falan terkoslu
 
SLM ARKADAŞLAR. AMCANIZ SİTENİN SAATİNE TAKTI. BÖYLE BÜYÜK BİR SİTENİN SAATİ, TAMI TAMINA 2 SAAT GERİ OLURMU. MESAJ YAZIYORSUN GÖNDER DİYORSUN. GİDİYOR VE SONUÇ DA MESAJIN SAATİ BENİM ÇARŞIDA DOLAŞTIĞIM SAAT. GEÇTİĞİM YOLLARDAKİ MOBESELERİN KAYDI İLE TEAM DOBLOLODAKİ KAYIT SAATLERİ SENKRONİZE DEĞİL.
BU KADAR YAZDIM. İNŞALLAH YARIN DÜZELTİLMİŞ SAATLE MESAJ GÖNDERİRİZ.. SLM MEVLÜT AMCA.
 
Mevlut Amca Murat Abi dikkate alacaktır
 
mevlüt amcayı duy murat.
 
Barış biz babamın babası dahil istanbul doğumlu ama öncesi bulgaristan göçmeni yani trakyalıyız gerçekten çok seviyorum trakyayı herşeyi ile mükemmel bi yer

Anne tarafıda öncesi çorlululu annem falan terkoslu

Trakya beya🙂

Abi ikinizide Çorluya yolunuz düşürse beklerim Tüm arkadaşlar çorluya yolunuz düşürse beklerim
 
Cumleten hayirli gceler dostlar...
 
İyi akşamlar işçiler mesaiden çıkmasını beklerken canım sıkıldı bir foruma uğrayayım dedim i

Ne guzel yapmissin baris daha sık bekleriz foruma..
 
İyi akşamlar işçiler mesaiden çıkmasını beklerken canım sıkıldı bir foruma uğrayayım dedim i

Ne guzel yapmissin baris daha sık bekleriz foruma..
İşten güçten fırsat bulduğum her zaman bu güzel ailedeyim abi
 
Eyvallah baris kardesim... sizlerle hep birlikte buyutecegiz bu aileyi insallah...
 
Sohbetin sonuna geldim merhabalar herkese
 
Minibuscü59 çorlu benim ilk gözağrımdır 1995-2012 yılları arasında çok hastane pistane yaptım.
 
Duzeltiyorum 1995-2002 yılları arasında.
 
Minibuscü59 çorlu benim ilk gözağrımdır 1995-2012 yılları arasında çok hastane pistane yaptım.
Çorlu doğdumuz büyüdüğümüz yerdir yolun düşürse beklerim
 
Gece vardiyesine almaya gitmeden önce herkese iyi geceler diliyorum
 
SLM, GENÇLER. İYİ GÜNLER VE SAĞLIKLI SIHHATLİ HAFTA SONU DİLERİM. SLM MEVLÜT AMCA.
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back