bende ulaşta yaptım aşkerligi barış;barış tekirdagın nerei corluda yaptım aşkerligi
Çorludanım servis şöförüyüm
bende ulaşta yaptım aşkerligi barış;barış tekirdagın nerei corluda yaptım aşkerligi
Çorludanım servis şöförüyüm
sende mi Trakyalısın abi ben Tekirdağlı sen nerelisin ?bende tekirdağda okudum üniversiteyi merkezde süper bi yer zaten bizde trakyalıyız inşallah ilerde trakyada yaşayacağım çok seviyorum tam yaşanacak yer
Barış biz babamın babası dahil istanbul doğumlu ama öncesi bulgaristan göçmeni yani trakyalıyız gerçekten çok seviyorum trakyayı herşeyi ile mükemmel bi yer
Anne tarafıda öncesi çorlululu annem falan terkoslu
Trakya beya🙂
İyi akşamlar işçiler mesaiden çıkmasını beklerken canım sıkıldı bir foruma uğrayayım dedim i
İşten güçten fırsat bulduğum her zaman bu güzel ailedeyim abiİyi akşamlar işçiler mesaiden çıkmasını beklerken canım sıkıldı bir foruma uğrayayım dedim i
Ne guzel yapmissin baris daha sık bekleriz foruma..
Çorlu doğdumuz büyüdüğümüz yerdir yolun düşürse beklerimMinibuscü59 çorlu benim ilk gözağrımdır 1995-2012 yılları arasında çok hastane pistane yaptım.