Online Buluşma ve Sohbet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mali_55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
selamün aleyküm.hayırlı akşamlar.güzel sohbetler.
 
Hayırli aksamlar dostlar. Yarin zonguldak eregliye gidecem o sebepten fazla takilamayacam. Bi selam vereyim didim. İyi bakin kendinize.
 
Selam arkadaşlar.
 
SLM TÜRKİYE Lİ TEAM DOBLOCULAR.AVRUPA VE AMERİKAYA NASIL AÇILABİLİRİZ. ORALARDANDA ÜYE DAVET ETSEK , NE DERSİNİZ. SLM MEVLÜT AMCA..
 
Selam Türkiyenin en büyük hafif ticari araç ailesi 🙂
 
Selam hayırlı aksamlar dostlarım zorda olsa 1 haftayı daha geride bıraktık valla
 
ii akşamlar nabiyonuz beya güzel ailem
 
Selamun aleyküm cümleten hayırlı akşamlar
 
aleykümselam hayırlı akşamlar.
 
İyidir barış'ım çok şükür yaramaz bir durum yok sende iyisindir inşallah
 
çok şükür ep aynı abi bi alinizi atırınızı sorayım dedim
 
SLM ARKADAŞLAR YENİ KONU AÇMA İŞİ NASIL YAPILACAK. SLM MEVLÜT AMCA.
 
Cümleten Aleyküm selam.
 
İyi geceler doblocu arkadaşlarım
 
A.selam barış herkese iyi akşamlar dostlar.
 
Herkese Merhaba.
Uzun bir aradan sonra yine buradayım.
Hayırlı geceler dilerim.

Hilmi KIRYAMAN
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back