Online Buluşma ve Sohbet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mali_55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Selam arkadaşlar.
Tahmini saat 2-3 gibi izmirden istanbula yola çıkacağım.
Gitmek isteyen birseyler gondermek isteyen varsa haber versin.
Iyi hafta sonları .....
 
@Fethi KORKUT
inşaallah.bu taraflara gelirsen her zaman beklerim.
 
hayırlı tatiller.çalışanlara bol kazançlar.
 
Eregliden sevgiler saygılar.
 
hayırlı işler fethi.
 
@MEHMET78
Sagolasin mehmet abi.
 
@RAPTOR

Laf kelle paçadan açılmışken. Ağam kelle paça Antepde yenir. 😀

 
@serdarengin

Sizlerin canı sağolsun. Rafıklarım benimmmm.
 
Bu kadar yemek muabbetinin uzerine sart oldu artik...

Bu gun gunlerden cig kofte...😀 847488444 sayili KHK geregince foto atmak yok ama.. 😉 😀
 
@m_ates27

ağam ikidir soriyim,cevap vermisin.rafik nedir?goffig gibin bişey olmasın?
 
Son düzenleme:
@RAPTOR

Ben bikackez acikladim da sen denk gelmemisindi.

Rafık : Arkadaş , kardeş ,samimiyetin ifadesi.
 
selamunaleyküm agalar hayırlı akşamlar. bursaya vardım. birazdan buluşmaya geçecem. herkes iyidir inşallah. iyi bakın kendinize.
 
hayırlı akşamlar.
 
selamün aleyküm.hayırlı akşamlar.face deki gruba takılmaktan burayı unuttuk. 🙂
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back