Online Buluşma ve Sohbet (vol2)

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Orgnizede emegi gecen herkese tesekkurler tekirdagli arkadaşlarımızi. Yanliz birakmadik.sag salim geldik cok sukur
20160327_155003.jpg
20160327_154925.jpg
20160327_154902.jpg
 
Arkadaşlar merhaba herkese bi sorum olucak burası sohbet yeri ama nereye yazicam bilemedim 2012 model 1.3 premio alicam hız sabitleme yoktu hız sabitleme standart değilim
 
@sel_ar
Hoşgeldiniz keyifli forumlar hız sapitleme ayrı bir opsiyondur her araçta mevcut olamaz
 
@sel_ar
Sabitleme standart değildir...alırken eklettirilen paketlerdendir..far yıkama hız sabitleme tomtom olarak geçer..
 
Teşekkürler arkadaşlar bi sorum daha olucak Avrupa yakasında Yenibosna da oturuyorum alicam aracı exspertiz yaptiricam tavsiye edeceğiniz bir yer varmi şimdiden teşekkürler
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back