Arkadaşlar merhaba herkese bi sorum olucak burası sohbet yeri ama nereye yazicam bilemedim 2012 model 1.3 premio alicam hız sabitleme yoktu hız sabitleme standart değilim
Teşekkürler arkadaşlar bi sorum daha olucak Avrupa yakasında Yenibosna da oturuyorum alicam aracı exspertiz yaptiricam tavsiye edeceğiniz bir yer varmi şimdiden teşekkürler