KORAYDAN YARDIM BEKLİYORUM

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mus55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
lan gülemiyorum bile acaip hastayım iki gündür ...izine çıkmak beni bozdu iyimi...😀

geçmiş olsun abi

bugün senin doblo yolara çık tımı abi yani araba ile gittin mi sanki senin dobloyu gördüm ama son anda oldu ben karşıya geçiyordum karşı şeritte gördüm sanki

yanlış görmüşsün oğuzum...
 
koray bu bahsettiğim teyp sizde varmı.varsa bana kaç lira olur ve kredi kartına kaç taksit yaparsınız.
 
ne o olum. başkasi diye biz çingeneye diyoruz.....zorunamı gitti.....KORRAYYYYYY*hehe**haho*
 
lan gülemiyorum bile acaip hastayım iki gündür ...izine çıkmak beni bozdu iyimi...😀

geçmiş olsun abi

bugün senin doblo yolara çık tımı abi yani araba ile gittin mi sanki senin dobloyu gördüm ama son anda oldu ben karşıya geçiyordum karşı şeritte gördüm sanki

yanlış görmüşsün oğuzum...


son anda gördüm zaten kaputta folyo vardı mugen tipi rüzgarlık far ve sislerde xenon çöl grisi premio başakasıymış demekki
 
koray bu bahsettiğim teyp sizde varmı.varsa bana kaç lira olur ve kredi kartına kaç taksit yaparsınız.

bu yok abi ama getirtilebiliyorsa konuşuruz hallederiz sen bide 4 tane kapı eşiği krom sac lardan istiyorsun dimi ön arka takım 4 tane
 
benim istediğim ürünü unutma 5 litrelik lastik parlatıcısı markası fiyatı

ö.m atki mesaj kutumda dursun
 
lan gülemiyorum bile acaip hastayım iki gündür ...izine çıkmak beni bozdu iyimi...😀

geçmiş olsun abi

bugün senin doblo yolara çık tımı abi yani araba ile gittin mi sanki senin dobloyu gördüm ama son anda oldu ben karşıya geçiyordum karşı şeritte gördüm sanki

yanlış görmüşsün oğuzum...


son anda gördüm zaten kaputta folyo vardı mugen tipi rüzgarlık far ve sislerde xenon çöl grisi premio başakasıymış demekki


pardon ya....bugün maltepeye sınava kızı oradan ataşehire yeğeni oradan ümraniyeye flan evet gittim yaaa... kafa uçtu...yaşlılık işte...😀
 
koray bu bahsettiğim teyp sizde varmı.varsa bana kaç lira olur ve kredi kartına kaç taksit yaparsınız.

bu yok abi ama getirtilebiliyorsa konuşuruz hallederiz sen bide 4 tane kapı eşiği krom sac lardan istiyorsun dimi ön arka takım 4 tane


evet koray o kapı eşiklerinin fiyatını bana öğrenirsen iyi olur.
 
lan gülemiyorum bile acaip hastayım iki gündür ...izine çıkmak beni bozdu iyimi...😀

geçmiş olsun abi

bugün senin doblo yolara çık tımı abi yani araba ile gittin mi sanki senin dobloyu gördüm ama son anda oldu ben karşıya geçiyordum karşı şeritte gördüm sanki

yanlış görmüşsün oğuzum...


son anda gördüm zaten kaputta folyo vardı mugen tipi rüzgarlık far ve sislerde xenon çöl grisi premio başakasıymış demekki


pardon ya....bugün maltepeye sınava kızı oradan ataşehire yeğeni oradan ümraniyeye flan evet gittim yaaa... kafa uçtu...yaşlılık işte...😀




senmişsin demekki abi zaten son anda gördüm önceden fark etseydim bi selektör çakardım hemen doblocu selamlaşması
 
Roadstar RD8400 Tek DIN 7" In-dash Dokunmatik Ekranlı DVD Sistemi KDV Dahil 650 TL
 
Roadstar RD8400 Tek DIN 7" In-dash Dokunmatik Ekranlı DVD Sistemi KDV Dahil 650 TL


neyse korayım.burda 480.00 tl.ye buldum.yinede ilgin alakan için teşekkür ederim.
 
Back