Koctas'a Gelecekler (18 Mart için)

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
kardeşim 18 yaşında


serdar abi o baştan diyordu buluşma olunca gidelim diye bende haber verdim geldi
 
kardeşim 18 yaşında


serdar abi o baştan diyordu buluşma olunca gidelim diye bende haber verdim geldi

ankarada napıo okuyomu misketmi oynuo 😀😀
 
ankarada okuyor truzim işletmeciliği üniversite de

ayda bide geliyor işte
 
ankarada okuyor truzim işletmeciliği üniversite de

ayda bide geliyor işte

maşallah ehliyeti varmı
 
ankarada okuyor truzim işletmeciliği üniversite de

ayda bide geliyor işte

maşallah ehliyeti varmı

yok abi okula gittiği için bu sene almadı yazın alacak inşallah

direksiyonu vardır herhalde

var tabikide trafiğ kapalı yollarda falan kullanıyor

benim arkadaşım 8 yaşında tanker kullanıyordu 14 yaşında sabahlara kadar tanker kullanıyordu 😀 18 yaşında ehliyet aldı 😀😀😀😀
 
mustafa abi gelemiyor mu

demekki kar kış kapmış
 
mustafa aramış baki abiyi yoldaydı saat 4 te...akşam 8 de ıstanbulda olacaktı....olmuştur Allahınİzniyle...
 
abi ehliyet olmadan trafikte iyi olmaz sorun olur bi kaçdefa köy yollarında falan kullanıyor

bende 9 yaşımdan beri araba kullanıyorum
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back