- Kayıt
- 10 Mart 2011
- Mesaj
- 29.242
- Yaş
- 50
- Adı
- Serdar Engin
- Kan Grubu
- A RH +
- Şehir
- İstanbul
- Meslek
- Satış Md.
- Aracınız
- Başka Araç
- Modeli
- Diğer Model
- Motor
- 1.6 Multijet
- Araç Yılı
- 2018
- Renk
- SİYAH
serdar abi sen akşamdan mı geçicen karşıya yoksa koçtaşa gelicekmisin?öylemi oluyormuş?
🙂sanırım akşamdn geçicem kardeş...ama ufakta bir ihtimal koçtaşa gelirim..
babamla geliyom 😀can sen ne yaptın nasıl gelecen:?
babamla geliyom 😀can sen ne yaptın nasıl gelecen:?
eeeeeeee ne yapak ehliyet vardıda bizmi gelmedik *yeah*babamla geliyom 😀can sen ne yaptın nasıl gelecen:?
*hehe*
abi ehliyet olsaydı basar tek gelirDim 😀biri kardeşiyle gelir biri babasıyla gelir korkmayın olm adam yemioz *hehe*:korsan:
vay be helal 😀buluşma için kardeşim ankaradan geldi biliyon mu😀:?
vay be helal 😀buluşma için kardeşim ankaradan geldi biliyon mu😀:?
neden😀buluşma için kardeşim ankaradan geldi biliyon mu😀:?
buluşma için kardeşim ankaradan geldi biliyon mu😀:?
😀vay be helal 😀buluşma için kardeşim ankaradan geldi biliyon mu😀:?
😀😀
doblo hastalığı işte😀