İstanbullu Doblo'cular

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hsn3414
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
cnkshn tarafından yazılan metin:
anadolu yakasında nerde buluşcaz ?
pazar günü olabilir
ewet kadeş bende anca pazar günleri müsait olurum ist üyeleri aslında pazar günü buluşsak fena olmaz hani bakalım kaç kişi olurduk caddeleri kapatırdık akın akın doblo misali 😀
 
doblolu tarafından yazılan metin:
cnkshn tarafından yazılan metin:
anadolu yakasında nerde buluşcaz ?
pazar günü olabilir
ewet kadeş bende anca pazar günleri müsait olurum ist üyeleri aslında pazar günü buluşsak fena olmaz hani bakalım kaç kişi olurduk caddeleri kapatırdık akın akın doblo misali 😀

O zaman 5 Aralık pazar büyük çamlıca sosyal tesislerinde buluşalım. Hem kahvaltı çay fln gibi bişeyler yapabiliriz. Hem sonra nereye gideceksek ordan gidebiliriz. Ne dersiniz?
 
istanbulluları bir kavuşturamadık illa ben mi geleyim organizazyona yahu.
neyse hızlı tren seferleri deneme aşamasında.
 
geremy tarafından yazılan metin:
istanbulluları bir kavuşturamadık illa ben mi geleyim organizazyona yahu.
neyse hızlı tren seferleri deneme aşamasında.
hehehehe 😀 😀 😀
 
Köprülere yakın bi yerde buluşmak lazım benim aklıma altunizade çamlıca yada ümraniye gibi yerler geliyo buluştukdan sonra sorun olmaz bi yer belirler hep beraber geçeriz bi yere hem konvoyda yapmış oluruz..
 
Back