ISI SENSÖRÜ

doblo vip premio

İcra Kurulu Üyesi
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
16 Ekim 2009
Mesaj
11.563
Yaş
35
Adı
OĞUZ
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Araç Yılı
2015
Renk
BRONZ KAHVE
bizim dobloda dış ısı sensörü dalgalanma yapıyor 1 ay kadar önce olmuştu servist soketi gevşek sıktık dediler düzeldi fakat dün hava 29 derece iken 14 derece gösteriyordu aniden 30 dereceye çıkıp yine 10 derecelere düştü servise gittim garantiden sağ ayna değişecek dediler önceki doblolarda ve lineada hiç başıma gelmedi

hiç böyle bişey olan var mı birde tabi dış ısı sensörü otomatik klimanın da düzgün çalışmasını engeller
 
geçmiş olsun oğuz.
 
teşekkürler mustafa abi nazar değdi dobloma

garantiden değiştirecekler bakalım önceden hiç başıma gelmedi
 
geçmış olsun kardeşim
 
geçmiş olsun oğuz. sıkma canını garantiden hallolcak madem. allah beterlerinden korusun seni ve hepimizi.
 
geçmiş olsun.
 
geçmiş olsun.....
 
geçmiş olsun oğuz. dijital klima kullanışlımı bu arada...


evet kullanımı çok rahat ve kullanışlı özellikle buu çözme tuşu çok işe yarıyor ayrıca ısıtma ve soğutma performansıda çok güzel
 
ayna değiştirildimi??
 
can bakalım yarın çağırdılar ama galiba pazartesi götürebilecem bakalım
 
can bakalım yarın çağırdılar ama galiba pazartesi götürebilecem bakalım
hayırlısı....
 
pzartesiye kaldı can bugün götüremedik cumarteside çok yoğunlarmış pazartesdi götürecem kısmetse şuan mesala doğru gösteriyor ama arada neden dalgalanma yapıyor acaba




özellikle d3 kullannalar böyle bişey oldu mu mesala 26 dereceden direk 15 dereceye düştrü mü
 
benim başıma geldi kardeşim dışarda yarım metre kar varken araba 46 derece gösteriyodu bi anda 25 e inip 42 43 lere tekrar çıkıyodu.... servise gittim aynen garantiden ayna değişecek dediler bnde haftaya glirim dedim 2 gün sonra düzeldi şimdi 4-5 aydır bi sıkıntı yok
 
bakalım pazartesi gidecem aynayı değiştirecekler
 
bugün aynayı değiştirdiler garantiden şuan sorun yok düzgün gösteriyor 1 hafta deneyeceğiz dalgalanma olmaz ise sorun sensrdeymiş demekki
 
hayırlı olsun.sıkıntısız kullan inşaallah.
 
Back