- Kayıt
- 16 Ekim 2009
- Mesaj
- 11.563
- Yaş
- 35
- Adı
- OĞUZ
- Kan Grubu
- A RH +
- Şehir
- İstanbul
- Araç Yılı
- 2015
- Renk
- BRONZ KAHVE
bizim dobloda dış ısı sensörü dalgalanma yapıyor 1 ay kadar önce olmuştu servist soketi gevşek sıktık dediler düzeldi fakat dün hava 29 derece iken 14 derece gösteriyordu aniden 30 dereceye çıkıp yine 10 derecelere düştü servise gittim garantiden sağ ayna değişecek dediler önceki doblolarda ve lineada hiç başıma gelmedi
hiç böyle bişey olan var mı birde tabi dış ısı sensörü otomatik klimanın da düzgün çalışmasını engeller
hiç böyle bişey olan var mı birde tabi dış ısı sensörü otomatik klimanın da düzgün çalışmasını engeller