Direksiyondaki İlginç Ses

Nctcngz

Daimi Üye
Kayıt
14 Nisan 2015
Mesaj
165
Yaş
36
Adı
Necati
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Edirne
Modeli
Araç Yılı
2011
Renk
Siyah
Öncelikle Herkeze İyi günler dilerim.

Aracım 1.6 2011 D3 kasa doblo aracımın sol rot kolu yamuk pres ile minimal düzeldi fakat direksiyonda dönüşlerde kulakla duyulamıcak şekilde sadece direksiyonu tutan anlayabiliyor bir gıcırtı direksiyon dönüşünde sertleşme ve hafif bir boşluk gibi bir his veriyor. Takozlar değil çok yaşadım takoz sorunu nasıl bir ses olduğunu biliyorum 🙂 Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim
 
benim aracımdada aynı sıkıntı var yarın servise bırakıcam
 
@Nctcngz

ön aksamı bi kontrol ettirmende fayda var.
 
aynen bakalm yarın götürcem servise ne fatura kesicekler
 
D3 lerin kronik sorunu
Amortisör takozundan geliyor
Ben uzun süredir o şekilde kullanıyorum
Alıştım artık o sese
 
@yklbzrk
Ozaman Senden gelicek haberi bekliyorum 🙂
 
@yklbzrk
Daha yeni taktırmıştım takozları yine gitmiş teşekkürler bilgi için 🙂
 
geçmiş olsun.
 
@yklbzrk
Geçmiş olsun güle güle kullan
 
@yklbzrk
D3 lerdeki bu kronik sorunu yetkili servistemi sanayidemi hallettirdin masraf ne tuttu ?
 
serviste garanti kapsamında hallettiler.
 
@yklbzrk

tam olarak ne işlem yaptıklarını söylermisin.
 
Abi bu bahsettiğiniz ses nasıl birşey. Direksiyonu çevirirken bizim arabada tok tok bi ses geliyor.
 
Muhtemelen sizinde direk siyon takozlariniz bozuk degistirmeniz gerekli
 
Kronik bir hastalık olan doblo takoz bozukluğu sıklıkla görünüyor yağmur çamur toz bunlar aralarına indimi hem direksiyonda ilginç sesler hemde direksiyon sağ sol turlarında patır kütür sesler çıkarıyor maliyeti düşük 60 70 tl çivarında ama bu hastalık doblo yaşadıkça sürücek sanırım :acpsnr:🙂
 
Aynen arkadaşlar d3 lerin hepsine bu sorun var amasör takozlarında bulunan rulmanlar su aldıgından dolayı sesli çalışıyor direksiyonu sağa ve sola cevirdiğiniz zaman tık tık ses yapıyor hangi tarafın bozuk olduğunu ögrenmek içinde elinizi ön helezon yaylarının üstüne koyun bir arkadaşınızda o esnada direksiyonu sağa sola cevirsin helezon yayda titreme var sa o amasör rulmanı bozuktur 😉
 
@Nctcngz
ben garantiden 2 sene önce sol tarafı değiştirttim şimdilik tekrarlamadı çok şükür.
 
Bugün Özel Servisde Takozları Değiştirdik.Tık Ses Yok Kafa Rahat.Ama Merak Ettiğimiz Konu Kaç Yıl Dayanır? Bu Konuda Bilginiz Varsa Yazarsanız Sevinirim. 🙂
 
Back