BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....

kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....

kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂

Kime nispet yapıyonuz uleyn 😀
Buluşma öncesi ısınma turu atın siz, biz gelene kadar 😉
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....

kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂

Kime nispet yapıyonuz uleyn 😀
Buluşma öncesi ısınma turu atın siz, biz gelene kadar 😉


aaaa abi ayıp sana ya ben sana nispet yaparmıyım hiç 🙂 😀
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....

kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂

Kime nispet yapıyonuz uleyn 😀
Buluşma öncesi ısınma turu atın siz, biz gelene kadar 😉


aaaa abi ayıp sana ya ben sana nispet yaparmıyım hiç 🙂 😀

😀
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....

kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂

Kime nispet yapıyonuz uleyn 😀
Buluşma öncesi ısınma turu atın siz, biz gelene kadar 😉
😀 😀
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....

kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂

Kime nispet yapıyonuz uleyn 😀
Buluşma öncesi ısınma turu atın siz, biz gelene kadar 😉


aaaa abi ayıp sana ya ben sana nispet yaparmıyım hiç 🙂 😀

😀 😀 😀
 
büyük istanbul buluşması öncesi ben baki abimle ön buluşmayı gerçekleştirdim sağ olsun misafirperver. kıskanmayın sakın 🙂 😀
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
büyük istanbul buluşması öncesi ben baki abimle ön buluşmayı gerçekleştirdim sağ olsun misafirperver. kıskanmayın sakın 🙂 😀
foto *saycheese**saycheese* çektiniz mi??
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
büyük istanbul buluşması öncesi ben baki abimle ön buluşmayı gerçekleştirdim sağ olsun misafirperver. kıskanmayın sakın 🙂 😀

Mekanı kontrol ettiniz mi? Raporunuzu bekliyorum 🙂
 
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani
doblolar sığabilecek mi?? 😀 😀
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani

Sosyal Tesisler'de olmayacak mı buluşma *eek*😵
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani

Sosyal Tesisler'de olmayacak mı buluşma *eek*😵
tesisler derken benim bildiğim sahilde olmicak mı ?? 🙂 🙂
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani

Sosyal Tesisler'de olmayacak mı buluşma *eek*😵
tesisler derken benim bildiğim sahilde olmicak mı ?? 🙂 🙂

adı zaten öyle IBB Beykoz Sahil Sosyal Tesisleri 🙂
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani

Sosyal Tesisler'de olmayacak mı buluşma *eek*😵
tesisler derken benim bildiğim sahilde olmicak mı ?? 🙂 🙂

adı zaten öyle IBB Beykoz Sahil Sosyal Tesisleri 🙂
*tup*
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani
doblolar sığabilecek mi?? 😀 😀
Fazla araç almaz orası en fazla 200 araç alır yani*helpless*yeter mi......
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
evet abi ettik ama başka yerlerde var baki abi düşünüyor. bana gösterdiği mekan güzel tam denizin bi yani
doblolar sığabilecek mi?? 😀 😀
Fazla araç almaz orası en fazla 200 araç alır yani*helpless*yeter mi......
yeter yeter 😀 😀
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back