yildiz mavisi
Daimi Üye
- Kayıt
- 30 Aralık 2010
- Mesaj
- 213
bakiergul tarafından yazılan metin:
Güzel kardeşim kavacık sapağından yukarı çık oradan beni ara......Buluşalım .....0 532 227 57 47.....yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
pazar olsun en iyisi cumartesi tam kapasite çalışıyorum ben. baki abi sana ulaşmam gerek yarın göztepeye geçiyorum sana uğramak istiyorum müsaitsen. nasıl ulaşıcamı söylersen sevinirim
kesin arıyorum abi gelince ararım seni görüşürüz. ikide foto çekiliriz nispet tarzından 🙂