BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
tarih olarak 20 şubat 2011 pazar günü uygun mudur?
 
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
tarih olarak 23 şubat 2011 pazar günü uygun mudur?
ama hafta içine geliyo bence fazla katılım olmaz 🙂
 
ya can yi yakaladın hafta içine denk geldi.. 😀😀😀

20 Şubat 2011 uygun mudur?
 
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
ya can yi yakaladın hafta içine denk geldi.. 😀😀😀

20 Şubat 2011 uygun mudur?
bence bi duyuru yapıp anket açsak en iyisi bu olur bence 🙂
 
Adige_samet tarafından yazılan metin:
bildiğim kadarıyla zaten anket açılacak öle değilmi murat abi 😀
aynen anket açılıcak ama tarihi belli değil herhalde 🙂
 
az bitti anket açıldı 4 adet seçenek var ve hepsi pazar hadi bakalım sandık başına 😀
 
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
az bitti anket açıldı 4 adet seçenek var ve hepsi pazar hadi bakalım sandık başına 😀
hadi bakalım herkes ankete 😀 😀
 
anket ne zaman son bulucak Murat abi?? 🙂 ona göre oyumu kullanıcam bide Recep abiye haber vericem bakalım oo ne diyo 🙂
 
Adige_samet tarafından yazılan metin:
hadi hayırlısı herkesin haberi olsunki daha fazla katılım olsun 🙂
aynen *tup*
 
anket bu ayın sonuna kadar devam..
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back