_spectacular_
Saygın Üye
- Kayıt
- 16 Ekim 2010
- Mesaj
- 275
ama hafta içine geliyo bence fazla katılım olmaz 🙂kardelenkurt tarafından yazılan metin:
tarih olarak 23 şubat 2011 pazar günü uygun mudur?
bence bi duyuru yapıp anket açsak en iyisi bu olur bence 🙂kardelenkurt tarafından yazılan metin:
ya can yi yakaladın hafta içine denk geldi.. 😀😀😀
20 Şubat 2011 uygun mudur?
aynen anket açılıcak ama tarihi belli değil herhalde 🙂Adige_samet tarafından yazılan metin:
bildiğim kadarıyla zaten anket açılacak öle değilmi murat abi 😀
Bekliyip görücez 🙂Adige_samet tarafından yazılan metin:
olur oda olur 😀
hadi bakalım herkes ankete 😀 😀kardelenkurt tarafından yazılan metin:
az bitti anket açıldı 4 adet seçenek var ve hepsi pazar hadi bakalım sandık başına 😀
aynen *tup*Adige_samet tarafından yazılan metin:
hadi hayırlısı herkesin haberi olsunki daha fazla katılım olsun 🙂