BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Hayırlısı olsun darısı İSTANBUL un başına....
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.

Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
Canım benim resim işi kolay ben çeker eklerim...Ancak ne olur tarihi biraz erteleyin ben bu fiattan kıllanmaya başladım ayın 23 oldu hala aracımdan ses yok en azından bir hafta dahac ileri alsak süper olur.....

Tarih konusunda maalesef ayın 13ü için benim de engelim var. Yıllar sonra kardeşim gelecek misafir olarak.
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bakacaz kardeşim bakacaz ama ....Ahmet kayanın sarkısında dediği gibi.....Dardayım yalanım yok.....

valla abi aracı nerden aldınız bilmiyorum ama ben birmottan aldım 2010 25 kasımda parayı verdim 1 aralıkta araba bendeydi. gerçekten ben bi haftadan az bekledim ama geçmek bilmedi. siz 58 gün diyorsunuz sabır çokmuş ben olsam başlarına yıkar o bayiyi aracı getirtirdim. aldığınızda buluşalım artık zaten ne zamandır bekliyoruz 🙂
 
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bakacaz kardeşim bakacaz ama ....Ahmet kayanın sarkısında dediği gibi.....Dardayım yalanım yok.....

valla abi aracı nerden aldınız bilmiyorum ama ben birmottan aldım 2010 25 kasımda parayı verdim 1 aralıkta araba bendeydi. gerçekten ben bi haftadan az bekledim ama geçmek bilmedi. siz 58 gün diyorsunuz sabır çokmuş ben olsam başlarına yıkar o bayiyi aracı getirtirdim. aldığınızda buluşalım artık zaten ne zamandır bekliyoruz 🙂

Benim için de 3-4 hafta demişlerdi 2 haftada geldi. Ama başka bayiinin satamadığı aracı çekmişler. Baki abinin aracı sanırım çok talep edilen bir model değil. (Otomatik bekliyordu sanırım) Muhtemelen de üretim bandına sokabilmek için aynı taleplerden gelmesini bekliyorlardır diye düşünüyorum.
 
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.

Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
13 şubat olursa benim gelme ihtimalim olabilir 🙂
 
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bakacaz kardeşim bakacaz ama ....Ahmet kayanın sarkısında dediği gibi.....Dardayım yalanım yok.....

valla abi aracı nerden aldınız bilmiyorum ama ben birmottan aldım 2010 25 kasımda parayı verdim 1 aralıkta araba bendeydi. gerçekten ben bi haftadan az bekledim ama geçmek bilmedi. siz 58 gün diyorsunuz sabır çokmuş ben olsam başlarına yıkar o bayiyi aracı getirtirdim. aldığınızda buluşalım artık zaten ne zamandır bekliyoruz 🙂
Kardeşim vallahi sıyıracam deli olmamak elde değil ben senden fazla istiyorum forumu takip edersen zaten görürsün elimden gelenide yapıyorum ama baksana hala bekliyorum....
 
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
Rami Göker oto yemin ediyorum artık bütün oparatörler sesimi tanıdı ...Sesimi alır almaz soner beye bağlıyorum diyorlar...Ahada sana yeminle...😀😀😀
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
Rami Göker oto yemin ediyorum artık bütün oparatörler sesimi tanıdı ...Sesimi alır almaz soner beye bağlıyorum diyorlar...Ahada sana yeminle...😀😀😀

Soner Bey de bıkmıştır senden 🙂 Peki ne diyorlar, mantıklı bir cevap veriyorlar mı bari ?
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
Rami Göker oto yemin ediyorum artık bütün oparatörler sesimi tanıdı ...Sesimi alır almaz soner beye bağlıyorum diyorlar...Ahada sana yeminle...😀😀😀

Soner Bey de bıkmıştır senden 🙂 Peki ne diyorlar, mantıklı bir cevap veriyorlar mı bari ?
hık abi mık abi o gördüklerin ilk çıkan sorunlu versiyonlar abi sen revize edilmiş olan yeni üretim olanı alacan sen merak etme abi......falan filan.....
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı diyelim o zaman.
Valla hayırlımı hayırsızmı gelince görecez kardeşim.....
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı diyelim o zaman.
Valla hayırlımı hayırsızmı gelince görecez kardeşim.....
aynen bakalım tarih seçeneği kaç seçenek olucak 🙂
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı diyelim o zaman.
Valla hayırlımı hayırsızmı gelince görecez kardeşim.....
aynen bakalım tarih seçeneği kaç seçenek olucak 🙂
Bir şedkilde ortası bulunur ya.....Ama gün daraldıkça ben uyku uyuyamıyorum ...Allahım bu araba ne zaman gelecek......
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.

Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
13 şubat olursa benim gelme ihtimalim olabilir 🙂


kardeşim 14 şubat sevgililer günü biliyorsun ve 14 şubat mevlit kandili olduğu için 13 şubatta sevgililer günü kutlanacak. bu yüzden ben evli biri olarak eşimle beraber güzel bir gün geçirmeyi planlıyordum. mümkünse tarihi biraz daha ileri alırsan sevinirim yoksa çok istediğim doblo buluşmasına katılamayacağımı şimdiden açıklamak zorunda kalıcam. *realsad*
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.

Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
13 şubat olursa benim gelme ihtimalim olabilir 🙂


kardeşim 14 şubat sevgililer günü biliyorsun ve 14 şubat mevlit kandili olduğu için 13 şubatta sevgililer günü kutlanacak. bu yüzden ben evli biri olarak eşimle beraber güzel bir gün geçirmeyi planlıyordum. mümkünse tarihi biraz daha ileri alırsan sevinirim yoksa çok istediğim doblo buluşmasına katılamayacağımı şimdiden açıklamak zorunda kalıcam. *realsad*
😀 😀 bakalım Murat abi hangi tarihi önericek 🙂
 
benim aklıma bir fikir geldi bilmiyorum nasıl olur acaba

13 şubatta toplansak ve herkes eşine yada sevgilisine yada sevdiği birine orda o anda bir kutlama yapsak bütün grup halinde. nasıl olurdu ??
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back