bakiergul tarafından yazılan metin:
Canım benim resim işi kolay ben çeker eklerim...Ancak ne olur tarihi biraz erteleyin ben bu fiattan kıllanmaya başladım ayın 23 oldu hala aracımdan ses yok en azından bir hafta dahac ileri alsak süper olur.....kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.
Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bakacaz kardeşim bakacaz ama ....Ahmet kayanın sarkısında dediği gibi.....Dardayım yalanım yok.....
ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bakacaz kardeşim bakacaz ama ....Ahmet kayanın sarkısında dediği gibi.....Dardayım yalanım yok.....
valla abi aracı nerden aldınız bilmiyorum ama ben birmottan aldım 2010 25 kasımda parayı verdim 1 aralıkta araba bendeydi. gerçekten ben bi haftadan az bekledim ama geçmek bilmedi. siz 58 gün diyorsunuz sabır çokmuş ben olsam başlarına yıkar o bayiyi aracı getirtirdim. aldığınızda buluşalım artık zaten ne zamandır bekliyoruz 🙂
13 şubat olursa benim gelme ihtimalim olabilir 🙂kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.
Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
Kardeşim vallahi sıyıracam deli olmamak elde değil ben senden fazla istiyorum forumu takip edersen zaten görürsün elimden gelenide yapıyorum ama baksana hala bekliyorum....ABSOLUT tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bakacaz kardeşim bakacaz ama ....Ahmet kayanın sarkısında dediği gibi.....Dardayım yalanım yok.....
valla abi aracı nerden aldınız bilmiyorum ama ben birmottan aldım 2010 25 kasımda parayı verdim 1 aralıkta araba bendeydi. gerçekten ben bi haftadan az bekledim ama geçmek bilmedi. siz 58 gün diyorsunuz sabır çokmuş ben olsam başlarına yıkar o bayiyi aracı getirtirdim. aldığınızda buluşalım artık zaten ne zamandır bekliyoruz 🙂
Rami Göker oto yemin ediyorum artık bütün oparatörler sesimi tanıdı ...Sesimi alır almaz soner beye bağlıyorum diyorlar...Ahada sana yeminle...😀😀😀istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
bakiergul tarafından yazılan metin:
Rami Göker oto yemin ediyorum artık bütün oparatörler sesimi tanıdı ...Sesimi alır almaz soner beye bağlıyorum diyorlar...Ahada sana yeminle...😀😀😀istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
hık abi mık abi o gördüklerin ilk çıkan sorunlu versiyonlar abi sen revize edilmiş olan yeni üretim olanı alacan sen merak etme abi......falan filan.....istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
Rami Göker oto yemin ediyorum artık bütün oparatörler sesimi tanıdı ...Sesimi alır almaz soner beye bağlıyorum diyorlar...Ahada sana yeminle...😀😀😀istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı abi sen sık sık ara sor durumunu o zaman bıkarlar da biranönce verelim derler belki 🙂
Soner Bey de bıkmıştır senden 🙂 Peki ne diyorlar, mantıklı bir cevap veriyorlar mı bari ?
Valla hayırlımı hayırsızmı gelince görecez kardeşim.....istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı diyelim o zaman.
aynen bakalım tarih seçeneği kaç seçenek olucak 🙂bakiergul tarafından yazılan metin:
Valla hayırlımı hayırsızmı gelince görecez kardeşim.....istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı diyelim o zaman.
Bir şedkilde ortası bulunur ya.....Ama gün daraldıkça ben uyku uyuyamıyorum ...Allahım bu araba ne zaman gelecek......cAn 3436 tarafından yazılan metin:
aynen bakalım tarih seçeneği kaç seçenek olucak 🙂bakiergul tarafından yazılan metin:
Valla hayırlımı hayırsızmı gelince görecez kardeşim.....istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hayırlısı diyelim o zaman.
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
13 şubat olursa benim gelme ihtimalim olabilir 🙂kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.
Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
😀 😀 bakalım Murat abi hangi tarihi önericek 🙂yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
13 şubat olursa benim gelme ihtimalim olabilir 🙂kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Anket kapandı arkadaşlar. Yer olarak Beykoz sahili seçilmiştir. Burada buluşulacak yerin tam adresi ve biiki foto lazım.
Sıra tarih belirlemeye geldi. 13 şubat pazar nasıl. Hem tanıtımı reklamı yapılır daha fazla katılım olur.
kardeşim 14 şubat sevgililer günü biliyorsun ve 14 şubat mevlit kandili olduğu için 13 şubatta sevgililer günü kutlanacak. bu yüzden ben evli biri olarak eşimle beraber güzel bir gün geçirmeyi planlıyordum. mümkünse tarihi biraz daha ileri alırsan sevinirim yoksa çok istediğim doblo buluşmasına katılamayacağımı şimdiden açıklamak zorunda kalıcam. *realsad*
aynen 😀yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
merakla bekliyoruz nasıl olacak