BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Sevgili ailem 2 seçenekli İstanbul Buluşma Mekan belirleme anketi aktif olmuştur. Oylarımızı kullanalım. 19.01.2011 ile başlayan anket sonrasında hemen zaman anketi açılacak oyüzden anketimiz 3 gün sürecek. 22.01.2011 gece yarısına doğru sona erecektir. Sonrasında zaman anketi açılacaktır. Hayırlı olsun.
o zman bekliyoruz anketi 🙂
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Sevgili ailem 2 seçenekli İstanbul Buluşma Mekan belirleme anketi aktif olmuştur. Oylarımızı kullanalım. 19.01.2011 ile başlayan anket sonrasında hemen zaman anketi açılacak oyüzden anketimiz 3 gün sürecek. 22.01.2011 gece yarısına doğru sona erecektir. Sonrasında zaman anketi açılacaktır. Hayırlı olsun.
o zman bekliyoruz anketi 🙂

😀 anket anasayfada üye girişi altında oylamaya sunuldu Can 😀
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
işte bu ya 2 derken 4 4 derken 8 böyle çoğalacaz......

3 banko var. yildizmavisi, sen ve ben.



ben doğuştan hazırım 🙂 zaten bi zaman bulsam baki abime bi ziyarete gitmeyi düşünüyorum. baki abi sana nasıl ulaşıcam ben bi telefon bi adres verirsen yanına uğramak isterim.
Kardeşim Beni bulmak çok kolay beykoz kavacığa gel kime sorarsan sor söylemesi ayıp biraz namlıyımdır herkez bilir.....Arçelik servisi sor beni bulursun.....Tel....0 532 227 57 47.....herzaman herkezi beklerim....
 
istnanbulu fazla bilmemekle beraber bu noktalardan da bi haberim. buluşma tarhi uygun olursa zevkle katılırım
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
işte bu ya 2 derken 4 4 derken 8 böyle çoğalacaz......

3 banko var. yildizmavisi, sen ve ben.



ben doğuştan hazırım 🙂 zaten bi zaman bulsam baki abime bi ziyarete gitmeyi düşünüyorum. baki abi sana nasıl ulaşıcam ben bi telefon bi adres verirsen yanına uğramak isterim.
Kardeşim Beni bulmak çok kolay beykoz kavacığa gel kime sorarsan sor söylemesi ayıp biraz namlıyımdır herkez bilir.....Arçelik servisi sor beni bulursun.....Tel....0 532 227 57 47.....herzaman herkezi beklerim....

bende yıllardır arçeliğn içindeyim ustam. tanışalım mutlaka 🙂
 
Ekrem tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
işte bu ya 2 derken 4 4 derken 8 böyle çoğalacaz......

3 banko var. yildizmavisi, sen ve ben.



ben doğuştan hazırım 🙂 zaten bi zaman bulsam baki abime bi ziyarete gitmeyi düşünüyorum. baki abi sana nasıl ulaşıcam ben bi telefon bi adres verirsen yanına uğramak isterim.
Kardeşim Beni bulmak çok kolay beykoz kavacığa gel kime sorarsan sor söylemesi ayıp biraz namlıyımdır herkez bilir.....Arçelik servisi sor beni bulursun.....Tel....0 532 227 57 47.....herzaman herkezi beklerim....

bende yıllardır arçeliğn içindeyim ustam. tanışalım mutlaka 🙂
nasıl yani nerden ve nasıl...
 
nasıl yani nerden ve nasıl...

82 doğumluyum 1 sene eskişehirde bir servisde çalıştım. 2004 - 2009 yılları arasında bodrum arç servisinde çalıştım. şuan eskişehrde özel servisim var. abim esk bölge yöneticiliğinde bölge teknisyeni. hayatımız arçelik yani. çocuklukdan beri de beyaz eşya içindeyim
 
ARÇELİK demek yenilik demek, arkadaşlık demek aile demek..en sevdiğim iş doblo sürmek 😀
 
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
ARÇELİK demek yenilik demek, arkadaşlık demek aile demek..en sevdiğim iş doblo sürmek 😀

murat sıraladın yine 🙂
 
Ekrem tarafından yazılan metin:
nasıl yani nerden ve nasıl...

82 doğumluyum 1 sene eskişehirde bir servisde çalıştım. 2004 - 2009 yılları arasında bodrum arç servisinde çalıştım. şuan eskişehrde özel servisim var. abim esk bölge yöneticiliğinde bölge teknisyeni. hayatımız arçelik yani. çocuklukdan beri de beyaz eşya içindeyim
Okey kardeşim tanıştığımıza memnun oldum meslekten birilerinide görmek memnun etti beni.....
 
Ekrem tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
ARÇELİK demek yenilik demek, arkadaşlık demek aile demek..en sevdiğim iş doblo sürmek 😀

murat sıraladın yine 🙂

abi seni görünce şiir söyleyesim geliyoree 😀
 
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Sevgili ailem 2 seçenekli İstanbul Buluşma Mekan belirleme anketi aktif olmuştur. Oylarımızı kullanalım. 19.01.2011 ile başlayan anket sonrasında hemen zaman anketi açılacak oyüzden anketimiz 3 gün sürecek. 22.01.2011 gece yarısına doğru sona erecektir. Sonrasında zaman anketi açılacaktır. Hayırlı olsun.

Sonunda anket açtırmayı başardık 🙂
 
Ekrem tarafından yazılan metin:
nasıl yani nerden ve nasıl...

82 doğumluyum 1 sene eskişehirde bir servisde çalıştım. 2004 - 2009 yılları arasında bodrum arç servisinde çalıştım. şuan eskişehrde özel servisim var. abim esk bölge yöneticiliğinde bölge teknisyeni. hayatımız arçelik yani. çocuklukdan beri de beyaz eşya içindeyim

20 senem geçti Eskişehir'de Ekrem, kesin karşılaşmışızdır senle 🙂
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Ekrem tarafından yazılan metin:
nasıl yani nerden ve nasıl...

82 doğumluyum 1 sene eskişehirde bir servisde çalıştım. 2004 - 2009 yılları arasında bodrum arç servisinde çalıştım. şuan eskişehrde özel servisim var. abim esk bölge yöneticiliğinde bölge teknisyeni. hayatımız arçelik yani. çocuklukdan beri de beyaz eşya içindeyim

20 senem geçti Eskişehir'de Ekrem, kesin karşılaşmışızdır senle 🙂
orası kesin abi. geçen her dobloya gözüm takılır 🙂
 
Ekrem tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Ekrem tarafından yazılan metin:
nasıl yani nerden ve nasıl...

82 doğumluyum 1 sene eskişehirde bir servisde çalıştım. 2004 - 2009 yılları arasında bodrum arç servisinde çalıştım. şuan eskişehrde özel servisim var. abim esk bölge yöneticiliğinde bölge teknisyeni. hayatımız arçelik yani. çocuklukdan beri de beyaz eşya içindeyim

20 senem geçti Eskişehir'de Ekrem, kesin karşılaşmışızdır senle 🙂
orası kesin abi. geçen her dobloya gözüm takılır 🙂

O zamanlar yaya idim ben. Eskişehir'de hiç aracım olmadı. Peder'inki ile takılıyoduk.
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Sevgili ailem 2 seçenekli İstanbul Buluşma Mekan belirleme anketi aktif olmuştur. Oylarımızı kullanalım. 19.01.2011 ile başlayan anket sonrasında hemen zaman anketi açılacak oyüzden anketimiz 3 gün sürecek. 22.01.2011 gece yarısına doğru sona erecektir. Sonrasında zaman anketi açılacaktır. Hayırlı olsun.

Sonunda anket açtırmayı başardık 🙂

bende oy kullanayımmı😀
 
geremy tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Sevgili ailem 2 seçenekli İstanbul Buluşma Mekan belirleme anketi aktif olmuştur. Oylarımızı kullanalım. 19.01.2011 ile başlayan anket sonrasında hemen zaman anketi açılacak oyüzden anketimiz 3 gün sürecek. 22.01.2011 gece yarısına doğru sona erecektir. Sonrasında zaman anketi açılacaktır. Hayırlı olsun.

Sonunda anket açtırmayı başardık 🙂

bende oy kullanayımmı😀

Mekanları biliyorsan yönlendirmek adına tabii ki kullan geremy kardeş 😉
 
geremy tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
kardelenkurt tarafından yazılan metin:
Sevgili ailem 2 seçenekli İstanbul Buluşma Mekan belirleme anketi aktif olmuştur. Oylarımızı kullanalım. 19.01.2011 ile başlayan anket sonrasında hemen zaman anketi açılacak oyüzden anketimiz 3 gün sürecek. 22.01.2011 gece yarısına doğru sona erecektir. Sonrasında zaman anketi açılacaktır. Hayırlı olsun.

Sonunda anket açtırmayı başardık 🙂

bende oy kullanayımmı😀
tabii kullan katkı katkıdır.....
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back