BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
valla güzel kardeşlerim zaten benimde şuan aracım gelmedi....Ocak sonu veya şubat başı alacam nasipse d3 mü ileri teslim alınca bu böyle oluyor eğer bu tarihten önce olursa buluşma ..ya bu arada buluşma buluşma diyoruz şunun adını BÜYÜK BULUŞMA koyalımmı ....Dediğim gibi bu tarihten önce olursa ya bir başka arkadaşımın aracı ile artık ne marka olur bilmem yada bizden birine Co pilotluk yapmak üzer sağ koltukta katılacam Büyük buluşmaya.....
 
arkadaşlar beykoz videosu atmayı deneyecem inşallah beceririm....

[youtube]AgS6HfVUtck[/youtube]
 
görüntüyü koymayı becermişsin abi 🙂) isim güzel bi de istanbul ibaresi koyarsak daha iyi olur. büyük istanbul buluşması desek olmaz mı ?
 
video işini ben hallettim.. Forum Kullanımı bölümünden asıl video ekleyeceğimiz anlatılmıştır.🙂

youtube video ekleme de sonunda bulunan "AgS6HfVUtck" ibaresini alıp aşağıda bulunan ikonlarda youtube yi seçiyoruz.
 
Konu başlığı "BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması" olarak değişmiş, Anketi de açtık mı tamamdır 🙂
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Konu başlığı "BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması" olarak değişmiş, Anketi de açtık mı tamamdır 🙂

anket isteriz 😀 😀 😀
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Konu başlığı "BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması" olarak değişmiş, Anketi de açtık mı tamamdır 🙂

anket isteriz 😀 😀 😀

Valla ben anket önerimi sundum, gerisi yönetime kalıyor 🙂
Oylayalım, kararımızı verelim. Herkes birkez oy kullanabilsin. Yoksa birtürlü karara bağlıyamıyacağız 😀
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Konu başlığı "BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması" olarak değişmiş, Anketi de açtık mı tamamdır 🙂

anket isteriz 😀 😀 😀

Valla ben anket önerimi sundum, gerisi yönetime kalıyor 🙂
Oylayalım, kararımızı verelim. Herkes birkez oy kullanabilsin. Yoksa birtürlü karara bağlıyamıyacağız 😀
ozman burdan ''yöneticilere duyuralım bence anket gerekli'' 🙂 🙂
 
kardelenkurt teşekkürler kardeşim 38 inden sonra bilgisayarla tanışırsa böyle oluyor...allahtan alt yapım elektronik teknisyenliği de az çok bişiler yapıyoruz....
 
Zaman 23 Ocak Pazar · 12:00 - 16:30

Yer Anadolu Sanayi
Horozluhan Mh. Öksüz Cd.
Konya, Turkey


KonyaGarage ve AksarayGarage Buluşuyor. Yine Yer Yerinden Oynayacak, Yine KonyaGarage İsmini Tüm Konya Duyacak. Aksaraydan Gelecek Birbirinden Güzel Araçlarla Bir Araya Gelip Bomba Gibi Bir Toplantı Düzenlenecek...
 
İmreniyorum size Hayırlısı olsun resimleri ve yorumları bekliyoruz....Darısı İstanbulluların başına......
 
BÜYÜK İSTANBUL BULUŞMASI

Zaman: Belirsiz, muhtemelen 30 şubat
Yer: 2 aday yer var ama anket açıp oylama yapamadık bi.
Saat: 7/24
Katılımcı Sayısı: istekliler var ama o kadar

😀
 
ankara ve istanbul buluşma yapacağına inanmıyorum maalesef belki 2 kişi bir araya gelebilir.😀
pazar günü hazırladığım el ilanlarından 5-10 dobloya veririm.
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
BÜYÜK İSTANBUL BULUŞMASI

Zaman: Belirsiz, muhtemelen 30 şubat
Yer: 2 aday yer var ama anket açıp oylama yapamadık bi.
Saat: 7/24
Katılımcı Sayısı: istekliler var ama o kadar

😀

işte budur*clap*
 
Yapma geremy bende şu arabamı alayım organizasyonu bahara hazır edecem Allahın izni ile....
 
Abi yer sunuyoruz, zaman sunuyoruz, anket açalım diyoruz. Kimseden ses seda çıkmıyor. Artık buluşma konusunda yorum yapmama kararı alıcam ben de 🙁
 
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Abi yer sunuyoruz, zaman sunuyoruz, anket açalım diyoruz. Kimseden ses seda çıkmıyor. Artık buluşma konusunda yorum yapmama kararı alıcam ben de 🙁

olmaz diyorum ya😱
 
geremy tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Abi yer sunuyoruz, zaman sunuyoruz, anket açalım diyoruz. Kimseden ses seda çıkmıyor. Artık buluşma konusunda yorum yapmama kararı alıcam ben de 🙁

olmaz diyorum ya😱

Maalesef ama görünen o geremy kardeşim *pissed*
 
şaka bir yana toplantı olmamasını sebebleri vardır üyelerin mazur görmek lazım diye düşünüyorum.
maddiyat
zaman
uzaklık gibi engeller sıkıntı yaratır herdaim.
bugün için konuşursak benzin 4 tl olmuş ve şehir içinde ortalama 8lt/100km yakıyor benzinli doblom.marşa basmaya korkar oldum açıkcası.
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back