Arama sonuçları

  1. T

    araç arıyoruz

    *clap**clap*çok iyi bir seçim :o
  2. T

    hava filitresine giden kablo

    bnm araçta o kablonun takılı oldugu parça arızalandı ve araba resmen gitmiyodu kabloyu sökünce eskisi gibi turbo falan devreye girmeye başladı ve sordugum ve öğrendigim kadarı ile yakıt sarfıyatını belirleyenen bir parça ve kullandıgım ve gördüğüm üzere çekişe gidişe ek olarak birşey katmıyor...
  3. T

    Doblo'm için 17'' jant düşünüyorum.Sizce sonuç ne olur??

    yaklaşık 1 yıldır 17 jant var aracımın altında d1 kasa senin aracınla aynı ne ön takım bozdum ne frenlerim tutmamazlık yaptı nede bişi hemde altını çizerek söylüyorum arabamda yayları da kestim ben 4 bakla oldugu yerde bnm arabadaki yaylar 1.5 bakla çamurlukla lastik arası 1 parmak ve geçen...
  4. T

    içerde yoğun bir nem kokusu var

    bnm koltuklar kumaşken kendim temizliyodum halı yıkama makinesi ile ilk olarak ıslak yıkıyodum koldukları makine ile güzelce suyunu çektikden sonra kalöriferi motor sıcakken yarım saat açık bırakıyodum camlar kapalı vazıyette ilk gün ki gibi oluyordu :)
  5. T

    angel ve xenon far

    Dostum öncelikle şunu söyleyeyim angel eye ile xenon çok farklı şeyler angel eye bmw lerde olan park yerine yanan halkalardır yani far ampülleri o halkaların içinde kalır sanki aracın gözleri varmış gibi olur o yüzden angel eye dir . xenon'sa orjinal halojen ampulden farklı olarak daha çok ışık...
  6. T

    Beyaz Meleğim Karşınızda

    ALLAH kaza bela vermesin
  7. T

    Minivan Grubu Garaj Çalışmamız ...

    JDM stayLaaa :):)
  8. T

    KAZA Herzaman ki Gibi Geliyorum Demedi :(

    çok sağolun pek birşey olmadı da işte moral bozuyor full orjinal olan boya gitti ona üzüldüm çamurluk boyanacak :( ama çamurluk şişti hoşumada gitmedi degil çok kaslı duruyodu o çamurluk dedim yaptırmasam mı ne :):)
  9. T

    KAZA Herzaman ki Gibi Geliyorum Demedi :(

    Buda Serviste yakından resmi .
  10. T

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    Dikkat Basık DobLo :)
  11. T

    D2 Arka Stop Sökemedim

    aynen öyle d1 de de benm başıma gelmişti asıla asıla az daha stop u kıracaktım megerse arkasında vidası varmış stop degişmeye elektirikçiye gittikten sonra öğrendim :)
  12. T

    aracın ön kısmının yere yakın olması ve yere sürtmesi

    kartel koruma d1 de ve d2 de çok alçak duruyor ama bayagı bi sağlam ben pek vurmuyorum oraya sıra gelene akdar çok daha vuracak yer var :) ama vuruncada bişi olmuyo yani :)
  13. T

    KAZA

    kasko yetkilisi gelip bakmadan işeleme başlamadıkları için bekletirler sizi hele servis bide yoğunsa :S bildiğim kadari ile çogu kasko şirketi 15 gün den sonra araç temin ediyorlar kaskocunuz tanıdık ise hemen araç temi edebilir .
  14. T

    FORD TOURNEO CUSTOM SÜRÜŞ İZLENİMİM

    73 bin lira ? akıl kari iş degil :S
  15. T

    1.4 benznlide-devir saati

    1.4 ler 7 bin e kadar çıkıyo mu ki dizeller max 5 bin.
  16. T

    D1 kasa Komple ses tesisat (öneri yardım)

    ürünleri inceledim idare eder ön torpidodakiler tiz gibi bişi ama oraya normal 10 cm de mid de takabilirsin tesisatcıya gidersen yardımcı olur sana zaten kendin takabilecegin bir ekipman degil onların hepsi teker teker anfi ye bağlanması gerekiyor . kapasitör e gelince o da yüklü tesisatlarda...
  17. T

    Benim Doblocuk

    kazasız belasız vede cezasız sürüşler :)
  18. T

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    uzun süredir aracımın ön tarafına ısrarla takmadıgım fiat amblemini taktım :) kırmızı ama yeni olanı :)
  19. T

    Arabam Geri Vitese Geçmiyor

    5 den 4 e alırken geriye takmak mı intihar gibi bir olay bence o yuzden dişlilerde hasar oluşmuştur o yüzden girmiyordur geri vites e :S
Back