D1 kasa Komple ses tesisat (öneri yardım)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan orcun61
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

orcun61

Azimli Üye
Kayıt
26 Ekim 2012
Mesaj
11
Öncelikle merhaba,
Aracın orjinal parçaları her ne kadar müzik ihtiyacımı karşılasa da biraz değişiklik yapmaya karar verdim
En başta teybi değiştirerek başladım.

bikaç arkadaşın önerisi ve fiyatının uygun olması nedeniyle şu teybi aldım
(link)

ancak bas anfi ve kolon alcakken aklımı kurcalayan bin tane soru oluştu.
Bunların çoğu bilgisizliğimden olsa gerek.

1.cisi bu doblonun kapıdaki kolonloru kaç cm . ve kapılara nasıl kolon almam lazım. Aynı şekilde arka yuvalara.
2. bu kolonları takarken kapılara zarar gelirmi.ön torpido kenerlarındakiler kolonmu mid/tiz falanmı.

Ve bu setler nasıl bunlardan ne derece verim alabilirim . benim doblo d1 e uyarmı .

(link)
(link)
(link)


Son olarak kapasitör ne işe yarar. bu yukarıdaki setlere ekletsem ne derece etkisi olur.


Çok oldum galiba 😀 şimdiden teşekkürler...
 
aslında bunları bende merak ediyorum dobloya yaptırcaktım kurcalatmak istemedim ama palio vana düşünüyorum
 
ürünleri inceledim idare eder ön torpidodakiler tiz gibi bişi ama oraya normal 10 cm de mid de takabilirsin tesisatcıya gidersen yardımcı olur sana zaten kendin takabilecegin bir ekipman degil onların hepsi teker teker anfi ye bağlanması gerekiyor . kapasitör e gelince o da yüklü tesisatlarda diretk aküden çekmiyor akımı kapasitörden alıyor buda aküye ani yüklenmelerden koruyor . Dedigim gibi yüklü bir tesko yoksa kapasitöre gerek yok .
 
güzel ürünlere benziyor.
 
Back