Doblo'm için 17'' jant düşünüyorum.Sizce sonuç ne olur??

toretto17

Azimli Üye
Kayıt
25 Eylül 2012
Mesaj
22
Elimde diğer arabamdan çıkardığım 17'' ince yanak lastik ve jant takımı mevcut geçen gün şöyle bir yanına koydum çok çekici oldu ama boyutlar biraz büyük olduğu için yakıtta ve aracın yürüyeninde sorunlar yaratmasından çekindim açıkçası... Hızlı ve sert bir kullanıcı değilimdir aracımda yükte taşımıyorum ama daha önce kullanmış arkadaşlar varsa durum ne şekil alıyor biraz bahsederlerse sevinirim.Takılıcak olan jantlar resimdekilerdir...

fwr3j.jpg


fwr51.jpg
 
Frende sıkıntı olur Fren diski 15'ınc e göre ayarlanmıştır en fazla 16'ınc .
Fren diski kücük jant büyük frende eskisi gibi perfonmas alamassın.
servise veya başka birinede sorsan aynısı söyleycektir.
 
JANTLAR GÜZELMİŞ.ama dediğiniz gibi sıkıntılar olabilir.
 
bence ebatı büyütme ama jantlar güzelmiş
 
Vtec 2 den sökmüştüm hızlı olmaktan vazgeçtim ufak bi yaramazlıktan sonra jantlarıda satıyordum ama dedim yakıştı buna kalsın yarın bir lastikçiye gidip sorucam Tahsin in dediği gini fren mesafesinde ve durma konusunda sıkıntı yaratıcaksa eğer 15'' falan bakıcaz mecburen niyete girdik birkere öyleysede jantları satıcaz artık nabalım 🙂
 
hayırlısı olsun.
 
Dün lastikçime gittim taktık denedik arabanın üzerinde güzel durdu jantlar fakat bariz şekilde kastı arabayı öndüzeni alttakımı çabuk yersin daha düşük boyut bakalım dediler.Bende söktürdüm tekrar anlıyacağınız jantlar olmadı o kadarda heveslenmiştim
 
Dün lastikçime gittim taktık denedik arabanın üzerinde güzel durdu jantlar fakat bariz şekilde kastı arabayı öndüzeni alttakımı çabuk yersin daha düşük boyut bakalım dediler.Bende söktürdüm tekrar anlıyacağınız jantlar olmadı o kadarda heveslenmiştim

15 jantlarda o kadar fazla sıkıntı çıkmaz herhalde.jantlarınızıda 15 ile takas edebilirsiniz.ama ben her zaman orjinal derim.
 
Valla Mehmet abi şuan öyle göz gezdiriyorum. Yeni lastikte alma zamanı geliyor yavas yavas hazır almışken şöyle yakışıcak birşey bulursam yapıcam bi kıyak bizim oğlana 🙂
 
Dün lastikçime gittim taktık denedik arabanın üzerinde güzel durdu jantlar fakat bariz şekilde kastı arabayı öndüzeni alttakımı çabuk yersin daha düşük boyut bakalım dediler.Bende söktürdüm tekrar anlıyacağınız jantlar olmadı o kadarda heveslenmiştim
yaklaşık 1 yıldır 17 jant var aracımın altında d1 kasa senin aracınla aynı ne ön takım bozdum ne frenlerim tutmamazlık yaptı nede bişi hemde altını çizerek söylüyorum arabamda yayları da kestim ben 4 bakla oldugu yerde bnm arabadaki yaylar 1.5 bakla çamurlukla lastik arası 1 parmak ve geçen gün ön taraftan bi ses geliyodu ön takımdan mı geliyo diye baktırmaya gittiğimde ustanın bana dedigi öntakımda hiç bişi yok sapa sağlam duruyor dedi megerse foryo bilyası dagılmış oda janttan degil anlayacagın gönül rahatlıgı ile takabilirsin aracına denende test edildi 🙂 tek problem araç 150 yi geçmiyor bnde oda jantlarım çok agır diye ve agır olamsı senebi ile yakıt arttı ama aslan besleyen yemini düşünmez 🙂🙂
 
Back