Yeni Üyeden Herkese Merhaba

KuzeyHakan

Yeni Üye
Doblo
Adı
Hakan Demircioğlu
Kan Grubu
A RH +
Meslek
Makine mühendisi
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2008
Renk
Gri
Herkese merhaba aranıza yeni katıldım.
İstanbulda oturuyorum ve yaklaşık 1 senedir doblo sahibi ve kullanıcısıyım.
Gerek diğer doblolarda gerekse internette gördüğüm teamdoblo ailesine bende katılmak istedim.
Böyle güzel ve büyük doblo ailesinin olması gerçekten çok güzel, herkese kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim...

Aleykümselam kardeşim hoşgeldin aramıza başarılar ?❣️

Hoş geldiniz hayırlı olsun

Merhabalar hoşgeldiniz geniş ve güzel ailemize.
Cümlemize de inşallah kazasız belasız yolculuklar.

Merhaba.Hoşgeldiniz.

merhaba aramıza hoşgeldiniz

Olá pessoal, meu nome é Nidio, sou brasileiro, não há clube organizado para os proprietários de fazendeiros e não há dupla equipada!
Encontrei você no Instagram!
Não falo turco, mas uso o google tradutor!

Olá pessoal, meu nome é Nidio, sou brasileiro, não há clube organizado para os proprietários de fazendeiros e não há dupla equipada!
Herkese merhaba, benim adım Nidio, ben Brezilyalıyım, çiftçilerin sahipleri için organize edilmiş bir kulüp yok ve çift donanımlı yok!
Seni Instagram'da buldum!
Türkçe bilmiyorum ama google çevirmeni kullanıyorum

bem vindo a nos

Ola Nidio , bem vindo

Welcome, we see Doblo users around the world for our friend. You're a friend now. There's only one small problem. Google translate creates problems in translating Turkish with Brazil.

If you use English to write a message here, we can answer you more easily and quickly. If you use Facebook you can get more and faster answers from there.We are a strong family not only here but also in real life.

Back