Yeni Hız Sınırları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan byben
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

byben

Yeni Üye
Kayıt
26 Mart 2012
Mesaj
1
Belki bilgisi dahilinde olan arkadaşlar vardır ama ben paylaşmak istedim.21/03/2012 tarihli Resmi gazetede yayınlanan değişiklikle Fiat Doblo koltuklu araçlarımız ruhsatta belirtildiği gibi kamyonet değilde panelvan sınıfında yer alacak.Malum vergi ödemelerimiz zaten bu statüdeydi.Emniyet genel müdürlüğüne yaptığım başvurunun sonunda öğrendim bu bilgiyi.Yani hız limitlerimiz artık panelvan statüsünde.yani uzun yolculuklar artık daha keyifli.

Panelvan hız sınırları: şehir içi 50,şehirler arası çift taraflı yollar 85,bölünmüş yollar 100,otoban ise 110.
Herke
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
teşekkürler.
 
teşekkürler... aşağıdaki linkte bu konu ayrıntısı ile var...

https://www.teamdoblo.com/forum/viewthread.php?thread_id=5308
 
birde şu muayne 2 yılda bir yapsalar süper olavcak
 
peki onu nereye bildirmek gerekir el birliği ile olmaz mı
 
12 Nisan trafige cikisli doblom var ruhsatta kamyonet diye geciyor
 
12 Nisan trafige cikisli doblom var ruhsatta kamyonet diye geciyor


zaten panoromalar hariç hepsi kamyonet
 
bu konuda bir başlık paylaşmıştık.yinede teşekkürler.
 
Back