Trafik cezasi yapilandirma ?

sukru56

Onursal Üye
Doblo
Kayıt
5 Haziran 2014
Mesaj
533
Yaş
41
Adı
mehmet
Kan Grubu
0 +
Şehir
Siirt
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Plus
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2017
Renk
beyaz
Selam arkadaşlar .2012 yilindan kalma 150 lira civari cezam faiziyle 500 TL olmuştu.Yeniden yapilandirma bekledim ve geldi.Gib sitesinde borç sorgulama bölümünde borcum görünüyor ama ödeme bölümünde yapilandirilmis borç yok diyor.Siteyi alt üst ettim nasil yapilandirma başvurusu yapacagimi bilemedim.Siz veya bir sevdiğiniz bu işlemi gerçekleştirecek olursa bilgilendirmenizi bekliyor olacagim.Bu arada plakasina ceza yazilan aracimi 3 yildir sattim ve tescil tarihi falan hatirlamiyorum.Borç vergi borcu olarak görünüyor.
 
yapılandırma yapabılmen ıcın vergi dairesine gitmen lazım orda yapıcaksın yapılandırmayı borcunu ödemedıgın için sistem onu vergı borcuna cevırıyor oda sana vergı borcu olarak yansıyor sen en yakın vergi dairesine git benımde unıv deyken aldıgım kyk bursum vardı 4 yıldır odemıyorum onun odemesı gelmıs vergı dairesine gıttım bugun daha yapılandırma bıze gelmedı haftaya gelın dedı
 
@mesut170 değerli il yöneticimiz sizin görüşleriniz nedir
 
@Gemlikforum

Teşekkürler...
 
@yunus0635
Bilgim yok
 
İnternet üzerinden de yapılabilir diyor haber kanalları ama sistemde mevcut değil şu an. Bende beklemedeyim, haftaya kadar internet üzerinden başvuru alınır hale gelmezse vergi dairesi yolu görünüyor.
 
Yapılandırma çıktı ama daha vergi dairelerine yazı gelmemiş durumda önümüzdeki hafta yada eylül başından sonra gelir vergi dairelerine

SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
vergi konusunda @mali_55 adminimiz kanunu tamamen okuyup ailemize yararı olacak şekilde ayrıntılı biz yazı yacazağını söyledi bana. Ayrıca sorularınıza yetkili ağızdan cevap verecektir.
 
Back