RAPTOR
Fenomen Üye
- Kayıt
- 18 Aralık 2009
- Mesaj
- 4.136
- Modeli
- Renk
- Beyaz
hacılar takip edenler hatırlayacaktır...daha önce benim doğana motorla ilgili bakım ve değişikler yapacaktım...bu gün asker dönüşü ilk iş olarak doğanı rutin km bakımına götürdüm.lifte kaldırdık,ön takım ve frenleri kontrol ettik,genel elektrik bakımından sonra yağ,yağ filtresi ve hava filtresini değiştirdik.son olarak antifirizi değiştirelim dedik,antifirizi değiştirmek için eski antifirizi boşalttık,radyatöre normal su doldurup içerisine radyatör temizleyici ilave ettik ve motoru çalıştırdık.bir süre bu şekilde çalıştırdıktan sonra motoru stop ettik ve suyu boşalttık,tekrar normal su doldurup motoru çalıştırdık buraya kadar herşey normaldi...radyatörün havasını almaya çalışırken birden soğutma suyu geri basmaya başladı...motoru hemen stop ettik ve başladık sökmeye...
subap kapağı subap lastiklerinin değişimi ve subap ayarı için rektefeciye gitti ve yapıldı...eksantrik contası ve tüm keçeler değişti...motor üzerindeki kapak,blok v.s. bütün contalar değişti...bujiler 3 tırnak bosch buji ile değişti...devirdaim ve contaları değişti...egzost manifolt contası değişti...pistonlar ve subaplar tüm yanma kalıntılarından temizlendi...termostat değişti...sente ayarı ve ince ayarlar için araç bu gece serviste bırakıldı...yarın devam edecez... sırada yeni lpg,karbiüratör,ateşleme ve avans ayarları var! efsane geri döndü!
işte fotolar...
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
subap kapağı subap lastiklerinin değişimi ve subap ayarı için rektefeciye gitti ve yapıldı...eksantrik contası ve tüm keçeler değişti...motor üzerindeki kapak,blok v.s. bütün contalar değişti...bujiler 3 tırnak bosch buji ile değişti...devirdaim ve contaları değişti...egzost manifolt contası değişti...pistonlar ve subaplar tüm yanma kalıntılarından temizlendi...termostat değişti...sente ayarı ve ince ayarlar için araç bu gece serviste bırakıldı...yarın devam edecez... sırada yeni lpg,karbiüratör,ateşleme ve avans ayarları var! efsane geri döndü!
işte fotolar...