TEAM DOBLO ABANT BULUŞMASI

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#21
hakanilhan tarafından yazılan metin:

serdarengin tarafından yazılan metin:

Super aslinda. Bolulu arkadas yokmu aramizda? Organizasyonu o yapsin. Katilim islerinide sehir yoneticileri yapsin.
serdar abi bolulu arkadaş varmı bilmiyorum ama organizasyonu biz şöyle düşündük üyeler aileleri ile birlikte gelsin abantta buluşalım mangal yakalım akşama kadar güzel vakit geçirelim sonrada yola düşelim siz ne dersiniz yaparmıyız böyle bişey katılm çok olur mu bunları tartışalım baki abi nerde bu arada hiç sesi çıkmıyo
kardeşim aileişini hiç karıştırma derim...zira benimkiler şehir dışında bi sürü kişiler aynı süşüneceklerdir.
baki abiyle bugün beraberdim,tam bir karmaşada..yeni dükkan açılışıiçin sabahlara kadar çalışıyor.10-15 güne kendine anca gelir sanırım...
bolu olayını ona söyledim okey dedi.....biz tarafta sorun yok ama son kararı seçimle verelim,bizde uyarız......
 

AMOR

Yeni Doblocu
Kayıt
13 Haziran 2013
Mesajlar
18
Beğeniler
0
#22

doblo vip premio

Onursal Yönetici
SMS Onaylı
Kayıt
16 Ekim 2009
Mesajlar
11.553
Beğeniler
3.016
Yaş
28
Ad
OĞUZ
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
A RH +
Araç Yılı
2015
Araç Kasa Tipi
D4
Renk
BRONZ KAHVE
Araç Model
TREKKING 1.6 MJET 105HP
#23
AMOR tarafından yazılan metin:

doblo vip premio tarafından yazılan metin:

AMOR tarafından yazılan metin:

avrupa yakası beşiktaş dolmabahçe - anadolu yakasında eski salı pazarı buluşma noktaları olabilir. temde birleşip topluca gidebiliriz. keyifli olur...
bence herkees dobloları ile gelsin daha dikkat çekici olur
kesinlikle bende onu kastetmiştim zaten. konvoy halinde.
evet süper olur ilk buluşmada bizde avrupa yakası olarak bulup konvoy olarak gitmiştik
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#24
Ankara üzdü bizi ama...Sayı Abant için çok önemli...Değmeli,yoksa Anadolu yakasında da buluşuruz ki yakın şehirlerde olanlar istanbula gelebilsin ...
 

AMOR

Yeni Doblocu
Kayıt
13 Haziran 2013
Mesajlar
18
Beğeniler
0
#25
sayı pek sizi şaşırtmasın serdar bey. forumu bir kaç gündür takip ediyorum izlenme olarak sayı yüksek fakat katılımcı arkadasların sayısı düşük..hep sayılı bir kaç kişi mesaj atıyor.. sanırım bunda tatilin yada ramazanın vs de etkisi olabilir.
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#26
haklısınız...gecen seneki günlük katılımcı sayısı 100ün altında olmuyordu...düzelir yakında.
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#29
hade bakalım..
 
Kayıt
3 Eylül 2009
Mesajlar
5.631
Beğeniler
20.475
Yaş
31
Ad
Murat Üresin
Şehir
Ankara
Kan Grubu
0 +
Meslek
İnfaz ve Koruma Memuru
Araç Yılı
2016
Araç Kasa Tipi
D4
Renk
Beyaz
Plaka
06 ADJ 658
Araç Model
TREKKING 1.6 MJET 105HP
#30
google penguen güncellemesi mevcut yaklaşık 3 aydır sürüyor yeni bir algoritmaya geçecek siteler allak bullak pagerank güncellemesi filan gecikti çoğu forum konusu indexi mevcut değil hadi hayırlısı
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#31
hmmm
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#33
düşünüleni fazla yüksek tutmazsak olabılır:)
 
Kayıt
15 Ekim 2011
Mesajlar
231
Beğeniler
21
#34
abi bana 2 arabada olsak olur ama insanlar o kadar yol gelmişken keyifli vakit geçirmek farklı fikirler edinmek ve farklı arabalar görmek ister
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#35
aynı fikirdeyim dostum ama 10 arabanın üstünde olacağını sanmam
 

doblo vip premio

Onursal Yönetici
SMS Onaylı
Kayıt
16 Ekim 2009
Mesajlar
11.553
Beğeniler
3.016
Yaş
28
Ad
OĞUZ
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
A RH +
Araç Yılı
2015
Araç Kasa Tipi
D4
Renk
BRONZ KAHVE
Araç Model
TREKKING 1.6 MJET 105HP
#37
bencede güzel bi gün geçirmek en önemlisi
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#38
1-Hakan İlhan
2-Baki Ergül
3-Oğuz Esen
4-Serdar Engin
5-Murat Üresin
6-Mustafa Özen
7-M.Ali
8-Fethi Korkut
9-Gökhan Güler


sanırım bunların hepsi gelir...birkaç kişi fazladan gelse....Aklıma gelmeyende vardır şimdi...dimi...yeterki tarih uygun secilsin...sonucta günü birlik...
 

doblo vip premio

Onursal Yönetici
SMS Onaylı
Kayıt
16 Ekim 2009
Mesajlar
11.553
Beğeniler
3.016
Yaş
28
Ad
OĞUZ
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
A RH +
Araç Yılı
2015
Araç Kasa Tipi
D4
Renk
BRONZ KAHVE
Araç Model
TREKKING 1.6 MJET 105HP
#39
abi daha fazla olmamız lazım böyle bir aile için çok az
 

SerdarEngin

SÜPER ADMİN
Admin
Kayıt
10 Mart 2011
Mesajlar
29.879
Beğeniler
5.748
Yaş
43
Ad
Serdar Engin
Şehir
İstanbul
Kan Grubu
B RH +
Meslek
Satış Md.
Araç Yılı
2017
Araç Kasa Tipi
D3
Renk
DERİN BORDO
Plaka
34eu4077
Araç Model
COMBi 1.3 90 HP MJET E4 PREMiO
#40
lazım la olmuyo kardeşim.....
 
Yukarı Alt