sticker uygulamamız

koray alaçam beşyol tünel yapıp trasit gecit yapcaklarını duydum o yüzden orada yol çalışması uzun sürebilir.
ama bittiginde süper olucak o kesin

artık buluşmada detayları konuşuruz

aynen o tüneli iniyorlar yolun ortasından o yüzden sağ ve sol tarafı felç baya bi uzun sürcek gibi oranın tamamlanması
 
bende isterim ama arka camın ortasına daha güzel olur diye düşünüyorum.
 
bende isterim ama arka camın ortasına daha güzel olur diye düşünüyorum.




*tup**tup**tup**tup*
 
Back