D d3 power Aktif Üye Kayıt 11 Mayıs 2011 Mesaj 94 11 Mart 2012 #1 arkadaşlar sistem toplasanız neleri alırdınız neleri dısarı atardınız ? motherboard= işlemci (cpu)= grafik kartı (gpu)= ram= hdd= kasa= sogutma cpu= sogutma gpu= kim en uygun en yüksek sistem toplıcak bakalım ?
arkadaşlar sistem toplasanız neleri alırdınız neleri dısarı atardınız ? motherboard= işlemci (cpu)= grafik kartı (gpu)= ram= hdd= kasa= sogutma cpu= sogutma gpu= kim en uygun en yüksek sistem toplıcak bakalım ?
D d3 power Aktif Üye Kayıt 11 Mayıs 2011 Mesaj 94 11 Mart 2012 #2 psu = High Power Element 500W 120 tl motherboard= Biostar H61MLC Intel H61 Soket 1155 DDR3 1333MHz mATX Anakart 125 tl işlemci (cpu)= Intel Core i7 2600 3.4Ghz 8Mb Cache Sandy Bridge İşlemci 810 tl grafik kartı (gpu)=Zotac GT430 Synergy 1GB (128 Bit) GDDR3 150 tl ram=Kingston Hyperx 8GB DDR3 1600MHz 140 tl hdd= Western Digital Caviar Green 500GB 32MB SATA 6 Gb/s Harddisk 190 tl (son zamanların zam rekoru hdd de ) kasa= 100 tl ye istedigim gibi yada açık kullanırım sogutma cpu= xıgmatek h.d.t 50 ile 60 tl sogutma gpu= stock toplam =1685 tl ile 1700 tl arasında cıkartırım birde oc yaptımmı oho 🙂
psu = High Power Element 500W 120 tl motherboard= Biostar H61MLC Intel H61 Soket 1155 DDR3 1333MHz mATX Anakart 125 tl işlemci (cpu)= Intel Core i7 2600 3.4Ghz 8Mb Cache Sandy Bridge İşlemci 810 tl grafik kartı (gpu)=Zotac GT430 Synergy 1GB (128 Bit) GDDR3 150 tl ram=Kingston Hyperx 8GB DDR3 1600MHz 140 tl hdd= Western Digital Caviar Green 500GB 32MB SATA 6 Gb/s Harddisk 190 tl (son zamanların zam rekoru hdd de ) kasa= 100 tl ye istedigim gibi yada açık kullanırım sogutma cpu= xıgmatek h.d.t 50 ile 60 tl sogutma gpu= stock toplam =1685 tl ile 1700 tl arasında cıkartırım birde oc yaptımmı oho 🙂
iissoo Onursal Üye Kayıt 7 Aralık 2011 Mesaj 729 Yaş 32 Adı İsmail Meslek iklimlendirme Modeli Renk Beyaz 11 Mart 2012 #3 valla leptop alırım daha iyi 🙂 şimdiki leptobumun tek eksigi ekran kartı ve hdd .. nvıdıa gt 420m 1gb var üstünde bide 320gb hdd
valla leptop alırım daha iyi 🙂 şimdiki leptobumun tek eksigi ekran kartı ve hdd .. nvıdıa gt 420m 1gb var üstünde bide 320gb hdd
Chirmicty Onursal Üye Başka Araç Kayıt 20 Ağustos 2011 Mesaj 907 Yaş 41 Adı Koray HARMAN Kan Grubu A RH + Şehir İstanbul Aracınız Başka Araç Modeli Diğer Model Araç Yılı 2018 11 Mart 2012 #4 benim canavarım bu olacak inş 😀
Chirmicty Onursal Üye Başka Araç Kayıt 20 Ağustos 2011 Mesaj 907 Yaş 41 Adı Koray HARMAN Kan Grubu A RH + Şehir İstanbul Aracınız Başka Araç Modeli Diğer Model Araç Yılı 2018 11 Mart 2012 #5 V8 motor var 😀😀😀
mus55 İcra Kurulu Üyesi Yetkili Kişi Yönetici Doblo Kayıt 2 Şubat 2011 Mesaj 2.466 Yaş 56 Adı MUSTAFA Kan Grubu 0 + Şehir Samsun Meslek Mobilya Aracınız Doblo Modeli Premio Plus Motor 1.6 Multijet Araç Yılı 2015 Renk Koyu gri 11 Mart 2012 #6 süper birşey.*tup*
M muhammet ali Saygın Üye Kayıt 24 Aralık 2011 Mesaj 273 11 Mart 2012 #7 1700tl ye laptop alınır bence daha iyi
iissoo Onursal Üye Kayıt 7 Aralık 2011 Mesaj 729 Yaş 32 Adı İsmail Meslek iklimlendirme Modeli Renk Beyaz 11 Mart 2012 #8 vay napcan bu devirde masa üstü pc yi 😀 al bi toplama leptop daha iyi
mus55 İcra Kurulu Üyesi Yetkili Kişi Yönetici Doblo Kayıt 2 Şubat 2011 Mesaj 2.466 Yaş 56 Adı MUSTAFA Kan Grubu 0 + Şehir Samsun Meslek Mobilya Aracınız Doblo Modeli Premio Plus Motor 1.6 Multijet Araç Yılı 2015 Renk Koyu gri 11 Mart 2012 #9 vay napcan bu devirde masa üstü pc yi 😀 al bi toplama leptop daha iyi Hepsini görüntüle... ismail laptop'u beğenmiyorum.benim bir masa üstüm var.inanamassın.ben büyük ekran seviyorum.
vay napcan bu devirde masa üstü pc yi 😀 al bi toplama leptop daha iyi Hepsini görüntüle... ismail laptop'u beğenmiyorum.benim bir masa üstüm var.inanamassın.ben büyük ekran seviyorum.
D d3 power Aktif Üye Kayıt 11 Mayıs 2011 Mesaj 94 11 Mart 2012 #10 benim canavarım bu olacak inş 😀 Hepsini görüntüle... inş abi 😀 1700tl ye laptop alınır bence daha iyi Hepsini görüntüle... masaüstünün zevikini hiç biri vermez anca asus lamborgini dizüstü bilgisayarını alcan anca😀 ekran kartın yeterli gelmedimiydi söyle para biriktircen alcan sonra işlemci felan zevki burda *tup* vay napcan bu devirde masa üstü pc yi al bi toplama leptop daha iyi Hepsini görüntüle... sende haklısın ismail kardesim 😀
benim canavarım bu olacak inş 😀 Hepsini görüntüle... inş abi 😀 1700tl ye laptop alınır bence daha iyi Hepsini görüntüle... masaüstünün zevikini hiç biri vermez anca asus lamborgini dizüstü bilgisayarını alcan anca😀 ekran kartın yeterli gelmedimiydi söyle para biriktircen alcan sonra işlemci felan zevki burda *tup* vay napcan bu devirde masa üstü pc yi al bi toplama leptop daha iyi Hepsini görüntüle... sende haklısın ismail kardesim 😀
D d3 power Aktif Üye Kayıt 11 Mayıs 2011 Mesaj 94 11 Mart 2012 #11 V8 motor var 😀😀😀 Hepsini görüntüle... birazdan benim kasanında bir fotosunu koyim şöyle 😀