sistem toplasanız ?

d3 power

Aktif Üye
Kayıt
11 Mayıs 2011
Mesaj
94
arkadaşlar sistem toplasanız neleri alırdınız neleri dısarı atardınız ?



motherboard=

işlemci (cpu)=

grafik kartı (gpu)=

ram=

hdd=

kasa=

sogutma cpu=

sogutma gpu=



kim en uygun en yüksek sistem toplıcak bakalım ?
 
psu = High Power Element 500W 120 tl

motherboard= Biostar H61MLC Intel H61 Soket 1155 DDR3 1333MHz mATX Anakart 125 tl

işlemci (cpu)= Intel Core i7 2600 3.4Ghz 8Mb Cache Sandy Bridge İşlemci 810 tl

grafik kartı (gpu)=Zotac GT430 Synergy 1GB (128 Bit) GDDR3 150 tl

ram=Kingston Hyperx 8GB DDR3 1600MHz 140 tl

hdd= Western Digital Caviar Green 500GB 32MB SATA 6 Gb/s Harddisk 190 tl (son zamanların zam rekoru hdd de )

kasa= 100 tl ye istedigim gibi yada açık kullanırım

sogutma cpu= xıgmatek h.d.t 50 ile 60 tl

sogutma gpu= stock

toplam =1685 tl ile 1700 tl arasında cıkartırım birde oc yaptımmı oho 🙂
 
valla leptop alırım daha iyi 🙂 şimdiki leptobumun tek eksigi ekran kartı ve hdd .. nvıdıa gt 420m 1gb var üstünde bide 320gb hdd
 
bilgisayar.jpg


benim canavarım bu olacak inş 😀
 
cooler_master_hafx_1.jpg


V8 motor var 😀😀😀
 
süper birşey.*tup*
 
vay napcan bu devirde masa üstü pc yi 😀

al bi toplama leptop daha iyi
 
vay napcan bu devirde masa üstü pc yi 😀

al bi toplama leptop daha iyi



ismail laptop'u beğenmiyorum.benim bir masa üstüm var.inanamassın.ben büyük ekran seviyorum.
 
bilgisayar.jpg


benim canavarım bu olacak inş 😀
inş abi 😀

1700tl ye laptop alınır bence daha iyi
masaüstünün zevikini hiç biri vermez anca asus lamborgini dizüstü bilgisayarını alcan anca😀
ekran kartın yeterli gelmedimiydi söyle para biriktircen alcan sonra işlemci felan zevki burda *tup*

vay napcan bu devirde masa üstü pc yi

al bi toplama leptop daha iyi

sende haklısın ismail kardesim 😀
 
Back