sis farlarına ek led bagladım suan sis farları hiç yanmıyor

hidayetgecerr

Yeni Üye
Doblo
Kayıt
1 Ocak 2021
Mesaj
5
Yaş
26
Adı
Hidayet
Kan Grubu
B RH +
Şehir
Gaziantep
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2010
Renk
gri (granit)
hayırlı günlerr doblo d2 1.3 m.jet premio aracıma sis farlarına led bagladım sol tarafı bagladım bi sıkıntı olmadı ama sag tarafı baglarken ne oldugunu anlamadıgım bi şekilde komple söndü hiç bir yerde sıkıntı yok ama sisler yanmıyor sigortasına bakacaktım acaba sigortamı attı diye ama sigortaasını bulamadım neden oldugunu bulamıyorum bana yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkür ederimm...
 
Sigorta atmadı ise , lambalarda problem yok ise artı ve eksi ucu ters olursa da yanmaz DC de.
 
hayırlı günlerr doblo d2 1.3 m.jet premio aracıma sis farlarına led bagladım sol tarafı bagladım bi sıkıntı olmadı ama sag tarafı baglarken ne oldugunu anlamadıgım bi şekilde komple söndü hiç bir yerde sıkıntı yok ama sisler yanmıyor sigortasına bakacaktım acaba sigortamı attı diye ama sigortaasını bulamadım neden oldugunu bulamıyorum bana yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkür ederimm...
Aküyü naaptın akü işini
 
Sigorta atmadı ise , lambalarda problem yok ise artı ve eksi ucu ters olursa da yanmaz DC de.
abicim yardımın için teşekkürler motor bölümündeki f30 numaralı sis sigortası atmış o yuzden yanmıyormuş tekrardan teşekkürler
 
Eger bunlarin hepsi tamamsa birde far rolesini baktir
abicim yardımın için teşekkürler motor bölümündeki f30 numaralı sis sigortası atmış o yuzden yanmıyormuş tekrardan teşekkürler
 
Aküyü naaptın akü işini
abicim yardımın için teşekkürler motor bölümündeki f30 numaralı sis sigortası atmış o yuzden yanmıyormuş tekrardan teşekkürler
 
Back