SATIYORUM.....SATIYORUM...SAAAATTTTT:)

SerdarEngin

Vice President of TeamDoblo
Yetkili Kişi
Admin
Başka Araç
Kayıt
10 Mart 2011
Mesaj
29.242
Yaş
50
Adı
Serdar Engin
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Meslek
Satış Md.
Aracınız
Başka Araç
Modeli
Diğer Model
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2018
Renk
SİYAH
Merhaba Dostlar...Satıyordum uzun zamandır ama üstüne de düşmüyordum..Artık Bir hafta on güne satacağım bilginize....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-sahibinden-doblo-1.3-multijet-premio-118984810/detay/

İlan Numarası: 118984810

Valla tanıdığa gitsin istiyorum..Tanıdık olursa veya siteden birileri sevineceğim...
 
hadi hayırlısı bakalım allah bol müşteriler çıkartır karşına inş.
 
hayırlısı olsun serdar abi.
 
hayırlı satışlar Allah daha iyisini nasip etsin
 
Amin dostlarım..varolun...
 
Merhaba Dostlar...Satıyordum uzun zamandır ama üstüne de düşmüyordum..Artık Bir hafta on güne satacağım bilginize....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-sahibinden-doblo-1.3-multijet-premio-118984810/detay/

İlan Numarası: 118984810

Valla tanıdığa gitsin istiyorum..Tanıdık olursa veya siteden birileri sevineceğim...
SLM SERDARCIĞIM,ALLAH HAYIRLI MÜŞTERİ NASİP ETSİN. SLM MEVLÜT AMCA.
 
hala satılmadımı serdar abi 😀 ben senden sonra ilana koydum 2 aydırda arabasızım *tongue*
 
hayırlı satışlar.
 
serdar abi hayırlı olsun ama şu pasta ciladan sonraki detaylı fotolarını yüklemen lazım bence bu fiyata satılması lazım
 
saolun dostlarım...
yav oğuzcum hava düzeldiğinde ben müsait olmuyorum,ben müsait olunca hava kötü oluyor🙂 bi yıkattırıp adam gibi resmini çekemedim ciladan sonra...araba cillop oldu ama resimler eski hala🙂
 
yav neden arayan olmadı 2 gündür🙂
 
abi bence fotoları değiştir biran önce cillop gibi foto koyarsan satışın hızlnır
 
yarın öyle yapcam...u haftada satılmazsa galericiye ne verirse verecem takasa yav
 
hayırlısı.
 
hayırlı satışlar serdar abi
 
yarın öyle yapcam...u haftada satılmazsa galericiye ne verirse verecem takasa yav


iyide nasıl satılmaz ya buparalara satılması lazım
 
millette para yok. benimde elimde 2008 model focus var. dizel full. 77 bin kmde. 1 aydır satamadım. 33 binlira istiyorum. araca göre çok değil ama para yok insanlarda.
 
Back