OSMANIYE BULUSMASINA DAVET! ! !

Silinmiş Hesap

Yeni Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Mesaj
0
Merhaba arkadaslar osmaniye team doblo temsilcisi olarak ilcemiz kadirli ilcesinde agustosun ilk pazari ufak capli bir bulusma yapmayi planliyoruz. Bulusma icin herhangi bi sponsorumuz olmadigi icin ikramimiz caydan ibaret olacaktir ... simdiden cevremde yaklasik 10 araba katilacak insallah bulusmaya sadece kadirliden sizden ricam . Adana antep kayseri konya maras hatay mersin ve osmaniyeden katilim gosterebilecek arkadaslarin yoruma isim soyisimleri ile beraber telefon numaralarini birakmalarini istyrm adanadan katilim yogun olacak gibi duruyor bi komvoy planlayalim artik hazirliklar baslasin ancak yetisiriz.... YASIN DALKILIC 05449010204 TELEFON NUMARAM🙂
 
Beni ekle gardasim oradayim Allahin izniyle inşallah. Diğer aracda Mehmet Öztürk un araci yani 2 araçla geliyoruz.

Antepden selam
 
@yasind
Yasin ağustosta Osmaniye buluşması yapıyorsun hadi ben Osmaniye'nin iklimini biliyorum alışığım.Bizim Ankara bebekleri oraya gelse erirler zaar. 😉😉😉
 
@mesut170

Mesut araçlar klimaliya bisi olmaz 🙂 🙂
 
Abi bizim bebeler araçtan inmezler o zaman.
 
Ankara-Kadirli (580Km)
Gaziantep-Kadirli (174Km)
Adana-Kadirli (130Km)
Kahramanmaraş-Kadirli (142Km)
Mersin-Kadirli (212Km)
Hatay-Kadirli (152Km)
Konya-Kadirli (439Km)
Niğde-Kadirli (295Km)
Kayseri-Kadirli (227Km)
Kilis-Kadirli (267Km)
Osmaniye-Kadirli (42Km)

Hadi Kolay Gelsin 👍 (Küçük Hesap Hataları Olabilir.)
 
@yasind
İptal edilen ney yasin hayirdir
 
@yasind
Hayrola yasin neden iptal ettiniz.
 
@yasind
Ya sen ciddiyemi aldın. Ankara ile çakışmasında sıkıntı yok.Yakın iller olsa belki olabilirdi.
 
Konu gucel...

Yasin calismalara devam kardes.. O kadar cabaladin yarim birakmak olur mu...
 
@yasind
ankara çakışması ne alaka kardeşim
 
Yasin gadasim tarih bekliyoruz.
 
Back