Orginal Teyb

Pasam

Azimli Üye
Kayıt
27 Ekim 2009
Konu
13
Mesaj
225
Orginal teybte güzel ses olmasa tesisat nasıl yapabilirim ne almam lazım bana yardımcı olursanız sevinirim.Simdiden allah razı olsun.
 

northshield

Yeni Üye
Kayıt
5 Ekim 2009
Konu
3
Mesaj
13
Adınız
Reşit KAYA
Kan Grubu
0 +
Şehir
Sakarya
Modeli
Araç Yılı
2008
Renk
Metalik Gri
cümlen biraz düşük olmuş sormak istediğin orjinal teyple nasıl güzel ses alırım ise. bunun cevabu güzel bir amfi ve güzel hoparlörler. Onun yerine sen güzel bir teyp al pioneer orta kalite hoparlorlerle bile güzel bir ses ile müziğini dinle. iş teyipte bitiyo anlayacagın
 

izmirlidoblo

Azimli Üye
Kayıt
11 Ekim 2009
Konu
18
Mesaj
172
ben orjinal teyple güzel ses alman zor bence pioneer teyp al çünkü orjinal teypde bir sefer anfi bağlıcağın çıkış yok çeviriçi bağlaman lazım bi de track çalıyo zaten ya pioneer ya da blupunkt ama blapunkunt alırsan anfi kablosu 45 ytl bilgin olsun
 

triumph

Yeni Üye
Kayıt
20 Ekim 2009
Konu
2
Mesaj
30
arkadaşlar bakın orjinal teybe ne takarsanız takın güzel ses alamassınız ister pıoneer kabin ister jbl ister jvc istersen vibe bağla ama ses ALAMASSIN çünkü çıkış gücü yeterli gelmiyo
 

taner

Yeni Üye
Kayıt
20 Ekim 2009
Konu
3
Mesaj
26
Ben orjinal teyibe anfi çıkışı yaptırdım çok süper ses war boşuna teyip değiştirmeye gerek yok
 

By_GeCe

Yeni Üye
Kayıt
4 Ekim 2009
Konu
5
Mesaj
34
TANER NASIL BİŞEY TARİF EDERMİSİN NE KADAR PARA GİDİYOR BNDE BİŞEYLER TAKCAM ARABAYA ANLATIRSAN SEVİNİRİM ;)
 

taner

Yeni Üye
Kayıt
20 Ekim 2009
Konu
3
Mesaj
26
Teyipçinin yaptıklarını anlatıyim. Teyibin arkasındaki kolon kablolarını yan keskiyle yaraladı yani kabloyu kesmeden soydu anfi kablosunun uçlarını keserek bu kabloyu yaraladığı kablolara bağladı anfi kablosunu bağaja kadar çektik tabi aküden gelen eletirik kablosuyla beraber arkaya küçük bi aparat taktı anfi çıkışı olmayan teyipler için kullanıyo teyipten gelen anfi kablosunun uçlarını keserek bu aparata bağladı aparatın diğet tarafında anfi çıkışı war zaten anfiyide o çıkışa taktı süper oldu motor sesi vs. hiçbişey yok sesde çok süper oldu.

Aparat 15 tl.
Anfi kablosu, aküden bagaja çekilen elektirik kablosu, sigorta, kolon kabloları fişler felan takım satılıyo zaten onda 35 verdim.

işçilik olarakta arkaşımdı teyipçi 20 tlde oda verdim.

Ama 3 saaten fazla sürdü çok özelenerek temiz yaptık yeni araba olduğu için :) hiçbiyeri delmeden kesmeden.

Arabanın eletirik aksamı garantiden çıktı tabi şuan bi sorun yok.

Taktırmadan servise gittim sordum eletirik garantiden çıkar dediler taktıran çok bişey olmuyor dediler ama şöyle bişey olmuş istanbulda adamın biri teyip taktırmış sinopa kadar gitmiş araba istop etmiş çalışmamış servise çekmişler beyin yanmış arabanın eletirik aksamıda garanti dışı kaldığı için adam 2 000 TL beyin parası vermiş tabi bu tesadüfte olabilir binde bir olna bişey. Teyipçiye anlattım bu olayı beyinden teyibe gelen bitane kablo warmış buna elektirik verilirse böyle bişey olabilir dedi birde kablo kesmemek için aldığımız teyinibin arabanın orjina soketine uyması için aparatlar varmış bunda bazen kabloların yeri farklı oluyomuş ozaman da beyine eletirik gidip yaka biliyomuş bilginiz olsun. Ben bunda dolayı elinde daha iyi teyip olmasına rağman orjinal teyibi değişmedim.

Biraz uzun oldu galiba kafa karıştırdıysan kusura bakmayın. . . !

Setin resimlerine şimdi başka bi başlık ekliyorum
 

Pasam

Azimli Üye
Kayıt
27 Ekim 2009
Konu
13
Mesaj
225
Bende başka bir teyp takmak isterimde garanti ve arabanın orjinalliginin bozulmasından korkan bir babam var benim gibi oto elektro mekanikci bi oglu var inanmıyor bana neyse verdiginiz bilgilerden allah razı olsun sagolasınız.
 

taner

Yeni Üye
Kayıt
20 Ekim 2009
Konu
3
Mesaj
26
Benim yaptıklarım arabanın arabanın kesinlikle orjinalliği bozmadan yapıldı hiçbiyeri delmeden kesmeden.

Ama bunu babalara anlatmak biraz zor bilirim onlarda kendilerine göre haklı.
 

By_GeCe

Yeni Üye
Kayıt
4 Ekim 2009
Konu
5
Mesaj
34
ewet kaldırıyor bnde taktırdım cok net ses alıyorum ve hic bir yer delinmeden kesilmeden .....
 

modern_pandizot

Yeni Üye
Kayıt
12 Aralık 2009
Konu
1
Mesaj
3
orjinal teyipte ince ses ayarları yoktur dijital EQO falan 6050 gibi ve dvd de 5050 indash ana ünite profesyobel olmalı anfiyi dandik bile kullansanız ünite ses açığını kapatır ama dreksiyon kumandasını ille kullanıcam diyorsanız anfi aparatı takıp kullanılabilir araçta bir takım değişiklikler şart tabiki orjinal hoparlörle pek verimli olmaz
 

emre18

Yeni Üye
Kayıt
13 Aralık 2009
Konu
10
Mesaj
62
Yaş
28
Adınız
emre
Modeli
Renk
bej
slm ben 2007 dobloya ojnl teybe pioneer anfi çift bobin sansuı 1300 wat bas 16 kicker mid 2 takım bağladım ses dehşet çoğu teskoya kafa tutuyom
 

geremy

Onursal Kurucu
Kayıt
10 Kasım 2009
Konu
252
Mesaj
4.905
ses şimdiye kadar yeterli geldi.
bundan sonra 6 hop. kaliyeli olanlarla değiştiririm.
daha yeterli gelmesse anfi taktırırım.
 

yunus

Yeni Üye
Kayıt
17 Aralık 2010
Konu
0
Mesaj
2
s.a arkadaşlar orjinal teyibe dönüştürücü takmadan bile anfiye baglayabilirsiniz örnegin benim bas var bi de amfi aküden güç kablosunu çektik sonra arka iki hoperlörden baglantı attık amfiye amfiden de basa yani degişen hata bence daha iyi hiç teyibi sökmeden tek aküden aldıgınız kabloyla işi bitiriyorsunuz
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
yunus tarafından yazılan metin:
s.a arkadaşlar orjinal teyibe dönüştürücü takmadan bile anfiye baglayabilirsiniz örnegin benim bas var bi de amfi aküden güç kablosunu çektik sonra arka iki hoperlörden baglantı attık amfiye amfiden de basa yani degişen hata bence daha iyi hiç teyibi sökmeden tek aküden aldıgınız kabloyla işi bitiriyorsunuz
Orjinal teybi ben de yetersiz buluyorum. Hoparlörleri değiştireceğim ama teybe dokunmak istemiyorum. Garanti varken başımıza iş açmayalım bi de.
 

lorenz

Yeni Üye
Kayıt
14 Temmuz 2010
Konu
0
Mesaj
37
Ahanda bu işe bi el atalım evt bağlanabilir garanti işini kafanıza takıyosanız servise taktırın ama adam gibi bi işçilik olursa bi sorun cıkacagını sanmıyorum(Türk dilinde "bi sey olmaz bagla gitsin" de denebilir)
Orjinal teyip aslında cok kaliteli bi teyp...blaupunkt(d1 ve d2 ler için konusuyorum)
Normalde blaupunkt un teybini almaya kalksanız sony den pioneer dan fazla para veririsiniz. Bence sesleri cok kaliteli. Bi de benimkinde orjinal bas var koltugun altında mükemmel bi ses kalitesi var. Yeni teyp takınca iş nasıl olacak bilmiyorum aracta 6 hoparlor var teypler 4 cıkıslı oluyor. Acaba orjınal teyp de mı 6 cıkıslı ki hiç sanmıyorum ya da 4 cıkıslı da ön konsoldaki ile ön kapılardaki paralel mi...Valla değiştirmeye hiç ihtiyacım olmadıgı için arastırmadım...
Aslında bi nedeni de yeni alacagım teyp usb hafıza kartı vs. olacak ve teyp te en az 2000 parça olacak bende gezerke yok bu değil, yok bu da değil derken sarkı arayacam bakmısım yol bıtecek ve muzık dınleyemeyecegim...
Ama sımdı boyle deel abi track zaten en fazla 20 sarkı atarsın ve onları dinlemeye mecbursun onlarda mecburen en sevdiğin sarkılar olacak zaten...Ben memnunum orjin teybimden zaten bass da var kocaman camasır makınası gibi bas kutusunu koymaya da ihtiyacım yok iyi boyle...Size de tavsiyem orjin iyidir...;)
 

geremy

Onursal Kurucu
Kayıt
10 Kasım 2009
Konu
252
Mesaj
4.905
lorenz tarafından yazılan metin:
Ahanda bu işe bi el atalım evt bağlanabilir garanti işini kafanıza takıyosanız servise taktırın ama adam gibi bi işçilik olursa bi sorun cıkacagını sanmıyorum(Türk dilinde "bi sey olmaz bagla gitsin" de denebilir)
Orjinal teyip aslında cok kaliteli bi teyp...blaupunkt(d1 ve d2 ler için konusuyorum)
Normalde blaupunkt un teybini almaya kalksanız sony den pioneer dan fazla para veririsiniz. Bence sesleri cok kaliteli. Bi de benimkinde orjinal bas var koltugun altında mükemmel bi ses kalitesi var. Yeni teyp takınca iş nasıl olacak bilmiyorum aracta 6 hoparlor var teypler 4 cıkıslı oluyor. Acaba orjınal teyp de mı 6 cıkıslı ki hiç sanmıyorum ya da 4 cıkıslı da ön konsoldaki ile ön kapılardaki paralel mi...Valla değiştirmeye hiç ihtiyacım olmadıgı için arastırmadım...
Aslında bi nedeni de yeni alacagım teyp usb hafıza kartı vs. olacak ve teyp te en az 2000 parça olacak bende gezerke yok bu değil, yok bu da değil derken sarkı arayacam bakmısım yol bıtecek ve muzık dınleyemeyecegim...
Ama sımdı boyle deel abi track zaten en fazla 20 sarkı atarsın ve onları dinlemeye mecbursun onlarda mecburen en sevdiğin sarkılar olacak zaten...Ben memnunum orjin teybimden zaten bass da var kocaman camasır makınası gibi bas kutusunu koymaya da ihtiyacım yok iyi boyle...Size de tavsiyem orjin iyidir...;)
düşüncelerimi aynen yazmışsın*clap*
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
Dün akşam maça giderken uyuz etti beni teyp. Takıyorum takıyorum okumuyo, sonradan farkettim meğersem sadece CD okuyor DVD okumuyor. O kadar özenerek hazırladığım mp3 lerimi, mecburen 6-7 parça CD ye böleceğim *bugs*
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
Dün arkadaşla sohbet ederken birden teypteki usb sorununu da çözmüş olduk. Bildiğiniz gibi orjinal teypte usb girişi yok bu sorunu da usb özellikli fm transmitter ile çözüyoruz. 25-50 TL arasında değişiyor fiyatları :)
 
Yukarı Alt