Online Buluşma ve Sohbet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mali_55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Doğru beyazlar stresten sıkıntıdan çıkıyor. Ama olsun derdi veren Allah dermanınıda verir.
 
bende bile beyaz saç var bee 😀
 
Insallah gardas ama dert sıkıntı bitmiyorki biri bitiyor biri basliyor
 
Heyirli aşamlar ahadaşlar.
 
Arkadaşlar bana müsade misafirim geldi. Herkese hayırlı akşamlar diliyorum.
 
Biri beyaz saç mı dedi. 🙂 🙂
 
@yigitefe

Yaaaa !!! Ben bu saçlarimi dermende agartmadim. 🙂 🙂
Hayatin izlerini sacimda tasiyorum.
Tlf dan yazim ona gore.
 
@m_ates27
Mustafa abi allah dermansız dert vermesin olaya iyi yanından bakalım beyaz saç karizmatik gösteriyor diyelim
 
Ben haytimdan ve saclarimdan memnunum. O kadar sikinti cektimki yazsam cilt cilt kitap cikardi ortaya. Ve hicbir zaman sikayetci olmadim cok sukur olmamda
 
Hayirli aksamalar dostlarim.. Beyaz sac iyidir.. Yasliligi hatirlatir.... Hani Hz Omer r.a kissasindaki gibi..
 
Sikayet etcene sana tavsiyem bol bol sukur et Rabbime.
 
Hosgeldiniz ahadaslar
 
Durum
Konu tartışmaya kapatılmıştır.
Back