mazot fitresi sık sık donuyor yardım...

Devamlı kullandığım würth ün mazot katkısını tavsiye ederim.*tup*

http://shop.wurth.com.tr/kislik-mazot-katkisi-1000ml
 
Devamlı kullandığım würth ün mazot katkısını tavsiye ederim.*tup*

http://shop.wurth.com.tr/kislik-mazot-katkisi-1000ml




aynen*tup*
 
arkadaşlar yarın inşallah würth mazot katkısından alacam.her depo başına bir tüp boşaltacakmıyım...bir depoya boşaltsam depo yarıya gelmeden tekrar depoyu fullesem olmazmı.illaki yeniden katkı eklememmi lazım...en azından daha ekonomik olur diye düşünüyorum...
 
Arkadaşlar merhaba. Aracım Bravo 1.6 m-jet. Foruma üye olurken Doblo dışında bşr seçenek koymamışlar malesef. Benim araç da donuyor. Würth'ün kışlık mazot katkısını denedim ama kendine hayrı yok. Katkı biraz artmıştı bagajda duruyordu, çıkarıp baktım donmuş ki Erzincan Erzurum kadar soğuk da değildir. Geceleri -15-20lerde seyrediyor. 2011 model aracımı kullanamıyorum. Yakıt filtresini izole ettim olmadı. Depoyu da izole etmek gerekecek sanırım. Dün Enjeksiyon arızası verdi araç stop etti. Güvenip uzun yola çıkamayacağız.
 
sevgili kardeşim depondaki mazot seviyen azsa donma çabuk gerçekleşir ama depon doluysa ve whürtün dizel yakıt katkısı varsa donma zorlaşacaktır zira o ürün eksi 32 santigrat derecelere kadar aktif bir katkıdır......aslında full deponuza 250cc kadar benzin koymakta yakıtın donmasına engel olacaktır..benim önerilerim bunlar...
 
aracı servise götürdünüzmü ben d2 safeline kullanıyorum araç 2012 model bu ikinci kış kullanıyorum aracı bi sıkıntı yok şimdilik mazot aldıgınız yer nasıl güvenilirmi ben opeten alıyorum bi sıkıntı yok birde mazot tam bitmeden mazot alın ben ışık yanaryanmaz alıyorum
 
ışığı bile beklememek lazım o kadar soğuk yerlerde.
 
en az yarım depo dolu olmalı.az olan daha çabuk donar.arkadaşların dediği gibi.
 
arkadaşlar depo genellikle 3/4 dolu olur çünkü ilçede görevliyim.birde dikkatimi çekti soğukken çalıştırmaya başladığımda depodan bir süre cızırtı geliyor...depodaki buı cızırtı nerden geliyor bilen varmı...
 
depodaki pompadan geliyodur.
 
Arkadaşım sorunuza doğrudan doblo kullanıcı el kitabından alıntı ile cevap veriyorum.

Fiat Doblo Kullanıcı El kitabı/Aracın Tanıtımı Bölümü/Sayfa 98:

Soğuk hava şlartlarında yakıtın akışlkanlık derecesi içerisindeki parafin sebebiyle yetersiz duruma gelebilir ve
dizel filtresi tıkanabilir. Bunun için yaktın, DIZEL MIX AREXONS veya
muadili katkılar ile karışltırılarak kullanılması tavsiye edilir. Karışım, kullanılacak ürünün kutusunda gösterilen oranlarda yapılır ve depoya önce katkı daha sonra yakıt doldurulur.
DIZEL MIX AREXONS katkısı yakıta soğuk hava şartları başlamadan
önce konulmalıdır. Gecikmeli bir katkı ilavesinin hiçbir faydası yoktur.

ayrıca depodan gelen cızırdamaya yakıtın donması sebep olmaktadır.
 
raptor kardeş işi kessin halletmiş.ellerine sağlık.*clap*
 
katkı olayını arkadaşlarda çok tavsiye ettiler ama servis bir tavsiye etmiyoruz diyor...ama bulnduğum yer merkeze uzak olduğu için alamadım..ilk gittiğimde würth alacam bitane..yardımlarınız için sağolsun arkadaşlar..
 
servisin kendi kullanma kılavuzundan bile haberi yok.
 
iyi de serviste bi acayip, hem katkı koymayın diyor hem başka çare söylemiyor, nolacak kardeşim araç kışın yatacak mı?
 
karda kışta yağmurda çamurda binmeyecez araçlara.
 
bizimde askeri araçların mazot filitreleri donuyo malum gecelerı -30 dereceye kadar düşüyort sıcaklık ama filitrenın üzerine sıcak suyu döktükmü işlem tamam dır 🙂
 
yani bir an gerçekten arabadan soğudum...sağlık personeliyim ve gece icap nöbetlerim oluyor.dua ediyorum akşamaları hasta olmasın diye yani o derece...bu donma işine ciddi bir çözüm bulmam lazım...ama dikkatimi çekti arabayla 15-20dk boyunca gezince ertesin gün daha rahat çalışıyor.depoda mazot döngüsü olduğundan dolayı herhalde...
 
katkı kullan bakalım sonuç ne olacak.
 
Back