lastik basınç sensörü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan at2015
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

at2015

Aktif Üye
Kayıt
22 Mart 2015
Mesaj
74
Adı
Ahmet KÜPELİ
Lastik basınç sensörünün artık yeni araçlarda zorunlu olduğunu biliyorum fakat Fiat katologta panoroma modelinde lastik basınç sensörünün olduğu, combi versiyonunda olmadığı yazılı. Bu durumda Yeni doblolarda (combo versiyonu için) lastik basınç sensörü gerçekten yok mu ......
 
evet dedigin dogru arkadasım sadece panoroma da var hatta benim d3 premiyo da var 🙂 combilerde malesef opsiyonel bile degil..
 
Son düzenleme:
evet yok d4 premio da sadece otomobil ruhsatlı d4 ler de montajı benim bir üst istasyonumda yapılıyor
 
tpms yani lastik basınç sensörü otomobillerde zorunlu bir donanım odu ama ticarilerde bu atlandı

doblonun panoroma versiyonunda standart d3 panoromadada 2014 modellerde var fakat hiçbir doblo combide bulunmuyor
 
Halbuki d4 combi lerde tmps bekleniyordu.

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Konuyu hortlatıyorum ama, sonradan takılması mümkün mü ?
 
@onurrr41
 

Dosyalar

  • Screenshot_2018-01-01-21-16-01.png
    Screenshot_2018-01-01-21-16-01.png
    57,4 KB · Okunma: 88
Back