klima-stepne

eternity3437

Azimli Üye
Kayıt
29 Haziran 2016
Mesaj
27
Yaş
52
Adı
kasım
selamlar yeni doblo panoroma aldım.2011 1.6 multijet 6 ileri ama doblo 1-2-3-4 hangi segmentte olduğunu bilmiyorum.ilk sorum araçra digital klima var.digital klimada sıcak üfletmek için ne yapmalı.sıcak üfletirkende ekstra yakıt harcanırmı.stapne aracın neresinde venasıl çıkarılır(bulamadım)birde.2011 63binde hatasız 35bintl otomobil ruhsatlı.fiyat konusunda değerlendirme rica ediyorum
 
Son düzenleme:
@eternity3437
Aleykümselam hoş geldin kardeş team doblo ailemize hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız aracın fotoğrafını eklersen yardımcı olur arkadaşlar
 
@eternity3437
hoşgeldin aileye
Otokoç sitesinden kullanma kılavuzunu indir bak istersen
 
@eternity3437
(link)
 
@eternity3437



(link)
 
2011 ise D3
klimanın derecesii artırırsan sıcak üfler 38-30 gibi sıcak üflerken yakıt harcamaz tabiii.
Hayırlı olsun aracınız kazasız belasız inşallah....
 
Back