Kasko Değerinin % 5’ini Aşan MTV Bir Alt Kategoriden Ödenir..

düşünmüyor değil abi. koç ile devletin bir anlaşması o. tofaş öyle koyuyo ki devlet daha fazla vergi alsın. zamanında 1.3 ü yaparken bu motor bu kasayı çekmez insanlar da 1.9u tercih eder yakıtını ve vergisini düşünmeden dediler. çok sıkışırsak da deriz 1.3ünü al kardeşim diye. ama 1,3 muazzam bir motor çıktı. herkes onu tercih etmeye başlayınca elinde kalan 1.9ları polise jandarmaya vs. iteledi fiat. biz o zamanlar fiata kalıplar yapıyorduk. sürekli fabrikadakilerdeydi kulağımız. bu arabalara da çok garip isim koyuyolardı prototip aşamasındayken. mesela lineanın adı D-200 dü. maxi doblonun da doblo lungo :korsan:
 
KDV misali.kazık daima millete.:korsan:*hehe*
 
aynen öyle abi.
 
Back