Jant kapağı boyama

onurergin

Aktif Üye
Kayıt
18 Temmuz 2011
Mesaj
79
Arkadaşlar forumda aradım taradım bulamadım bu konu hakkında başlık. Gözden kaçtımı bilemiyorum. Jant kapaklarını siyaha boyamak istiyorum. Lastikleri değiştirip 15" siyah jant takmayı planlıyordum ama askıya almak zorunda kaldım. Şimdi kapakları siyaha boyasam nasıl durur fikir almak istiyorum ve nasıl bir boya kullanmam gerekir ? Aracım yıldız mavisi d2.
 
kapakları nalbırdan siyah sprey boya alıp boyayabilirsin ama bence güzel olmaz tabi zevk meselesi
 
sac jantları siyaha boyasanda kapaklar gri kalsa olmazmı ?

tabi sac jantların gri ise
 
sprey boya aklıma geldi ama ne kadar kalıcı olur onu bilemedim. boyadan sonra cilaya vs gerek varmı onları merak ediyorum. ilk önce deneme yapıcam eski bir jant kapağı ile. takıp bakıcam nasıl duruyor duruma göre boyarım kendi kapaklarını. teşekkürler.
 
cnkshn tarafından yazılan metin:
sac jantları siyaha boyasanda kapaklar gri kalsa olmazmı ?

tabi sac jantların gri ise
jantlar siyah ama yer yer paslanma var onları da temizleyip boyamayı düşünüyordum.
 
biz dayımın anadolunun plastik ön ızgarasını beyaza boyadık 2 sene oldu hiçbi atma olmadı ama eski bi kapakta denemek iyi olur
 
doblo vip premio tarafından yazılan metin:
biz dayımın anadolunun plastik ön ızgarasını beyaza boyadık 2 sene oldu hiçbi atma olmadı ama eski bi kapakta denemek iyi olur

Bende ön ızgarayı premio lardaki gibi boyamak istiyorum ama gri değil safeline kırmızısı na uyumlu olsun 🙂
 
vaz geçtim zaten jant düşünüyorum artık 😀😀
 
Dark Knight tarafından yazılan metin:
doblo vip premio tarafından yazılan metin:
biz dayımın anadolunun plastik ön ızgarasını beyaza boyadık 2 sene oldu hiçbi atma olmadı ama eski bi kapakta denemek iyi olur

Bende ön ızgarayı premio lardaki gibi boyamak istiyorum ama gri değil safeline kırmızısı na uyumlu olsun 🙂

değişik bişey olur
 
Back