Doblo hill-holder sensörü

mertsoy

Azimli Üye
Doblo
Kayıt
12 Ekim 2021
Mesaj
25
Yaş
36
Adı
mert
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Kayseri
Aracınız
Doblo
Modeli
Panorama Premio
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2016
Renk
beyaz
Arkadaşlar benim aracım 2016 Doblo Premio plus , birde şirket 2015 Doblo var ikisinde de yokuş kalkış özeliği var. Benim araç diğer şirket aracına göre Rampalarda tutmuyor şirket aracı hafif eğimde tutuyor benim araç bayağı dik yerde tutuyor bu hill-holder (Doğrusal İvme Sensörü) yeri nerede bir ayarı var mı ? Teşekkür
 
Eğimi tam algılamıyorsa direksiyon açı sensörünü ve hill holderi bir beyinciye gidip kalibre ettirebilirsiniz yokuş kalkış sensörü eğimi oradan algılar anlattığınıza göre yokuş kalkışta sıkıntı yok algılama açısı biraz fazla.
 
Son düzenleme:
Merhaba Mertsoy kardeş Sizin doblonun komple beynini kendiniz de resetleyebilirsiniz. Akü sökülünce şifreleri silinecek olan teyp kodunuz varsa sıkıntı yok. Aracınızın sadece eksi kutup başını söküp o şekilde beş dakika bekleyin. Aracın hafızasında olan hatalar silinir. Akünün eksi kutup başını takın. Araç orijinal yazılımla tekrar çalışacaktır. Sadece teyp kodunu girdiniz mi teyp de çalışır. Bir bu şekilde denerseniz beyinciye tamirciye gitmeye gerek kalmayabilir.

 
Merhaba Mertsoy kardeş Sizin doblonun komple beynini kendiniz de resetleyebilirsiniz. Akü sökülünce şifreleri silinecek olan teyp kodunuz varsa sıkıntı yok. Aracınızın sadece eksi kutup başını söküp o şekilde beş dakika bekleyin. Aracın hafızasında olan hatalar silinir. Akünün eksi kutup başını takın. Araç orijinal yazılımla tekrar çalışacaktır. Sadece teyp kodunu girdiniz mi teyp de çalışır. Bir bu şekilde denerseniz beyinciye tamirciye gitmeye gerek kalmayabilir.
Geçtiniz günlerde ikikez birer saatte yakın akü sökülmüş şekilde durdu değişmedi ve teyp sifrede istemedi
 
Eğimi tam algılamıyorsa direksiyon açı sensörünü ve hill holderi bir beyinciye gidip kalibre ettirebilirsiniz yokuş kalkış sensörü eğimi oradan algılar anlattığınıza göre yokuş kalkışta sıkıntı yok algılama açısı biraz fazla.
Yani 35 derecenin üzerinde çalışıyor aynı model şirket aracı var o hafif eğimde tutuyor benimki aynı rampada geri kaçıyor algılama yanlış bence
 
Eğimi tam algılamıyorsa direksiyon açı sensörünü ve hill holderi bir beyinciye gidip kalibre ettirebilirsiniz yokuş kalkış sensörü eğimi oradan algılar anlattığınıza göre yokuş kalkışta sıkıntı yok algılama açısı biraz fazla.
Hill holder ivme ölçer sensörü nerede bilginiz var mı?
 
Merhaba bendede yanal kayma sensörü hatası veriyor. Hill holder devre dışı, esp devre dışı diyor bu sensörün nerede olduğunu biliyormusunuz ?
 
Bunu ilk çalışmalarda yapıyorsa akünüz zayıf kalıyor olabilir böyle bir durumda bu dediğiniz sensörler hata veriyor ,ikisi ayrı sensörlerdir
 
Bunu ilk çalışmalarda yapıyorsa akünüz zayıf kalıyor olabilir böyle bir durumda bu dediğiniz sensörler hata veriyor ,ikisi ayrı sensörlerdir
Akü yeni değişti ancak hata devam ediyor hocam
 
Back