Hava üflemesi

osmanakcyn

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
23 Aralık 2018
Mesaj
121
Yaş
29
Adı
Osman
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Kayseri
Aracınız
Doblo
Modeli
Cargo
Motor
1.9 Jtd
Araç Yılı
2003
Renk
Beyaz
İyi günler 1.9 JTD Doblo cargo modeli aracım var çalışır vaziyette iken yağ kapağını actigimda üfleme yapıyor sizce normal mi bu baya baya üflüyor hava veriyor
 
Çekişinde gidişinde dumanında sıkıntı yoksa yoktur inşaallah.
 
Yag eksiltiyor mu
 
@Alp.Onurr75
Yok hayır yağ eksiltmiyor
[automerge]1547842917[/automerge]
@MEHMET78
Cekisinde gidişinde falan bı sıkıntı olabilecegini zannetmiyorum duman problemim yok çok şükür sadece rolantideyken gaz verdiğim zaman siyah duman atıyor ama yani bence o da normal 16 yaşında araba ve yaklasik 2 sene ye yakın yedi eminde yatti
 
@osmanakcyn
Yağ eksiltmeyen motordan korkma hiçbirşey yok motorda. Çalışırken mavi duman atarsa; o zaman sıkıntı vardır. (soğuk iken ilk çalıştırmada ilk on saniye civarı atabilir sonra keser. ) siyah duman atabilir dip gazda normaldir. Özellikle massey ferguson 5400 serisi traktörlere bak siyah dumanı sıfır iken bile çok atar o dumanda sıkıntı yoktur.
 
Çok ta sey yapma, kazasız belasiz surusler. Varsin uflesin seni daha çok götürür getirir. Dayanikli motorlar bunlar.
 
@osmanakcyn
Dizellerin hemen hemen hepsi ani gazlarda siyah duman atıyor o sıkıntı olmaz.
 
Ayrıca üfleme diyince VW motorlarına youtubedan bak üflemenin kralını görürsün ? 5000 km deki araçlar bile hem yağ kapağından hem yağ çubuk deliğinden üfler , buhar verir motor ölümü şimdi yok öyle bişey tabiki. Yağ eksiltmeyen arabaya hiç bişey olmaz korkma. Yağını suyunu zamanında değiştir tahminimce 500000 600000 km çok rahat götürür bu motorlar.
 
345bindeyiz toprağım, hedef 445bin 🙂
 
@fthpl
Toprağım İzmir yada İstanbul için ben 600000 dedim ? konya için konuşursam 800000 900000 km gider dümdüz ova zaten dur Kalk yok dağ yok bayır yok , yeri geliyor bi çıktın mi 100 - 150 km vites değiştirmeden gidiyorsun ?
 
@MEHMET78
Eyvallah zaten bende normal karşılıyorum hem yaşının vermiş olduğu şey var bide dizel en nihayetinde normal yani bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim
[automerge]1547971334[/automerge]
@JetTurboDizel
Doğrudur yani inanirim çoğu araç üflüyor normal eksantrik mili ustde olanlar genelde böyle oluyor diyorlar ama hani normal üflemesi genede çok teşekkür ederim bilgilendirme için
 
motorun üflemesi bildiğiniz gibi yağ kapağını açtığınızda hava üflemesi değildir.üfleme diye tabir edilen olay motor kapagını açtığınızda buhar vermesidir.yağ çubuğunu hafif kaldırarak ta bunun testi mümkün sizin söylediğiniz üfleme araçların hepsinde değişik oranlarda olur.
 
@YASİNAÇIKYER
Çok teşekkür ederim bilginiz için Yasin bey aydinlattiniz ?
 
Back