doblo aksesuarları

ben araca jip görüntüsü vermek istiyorum 🙂 Aracın üstüne eşyaları koyabildiğimiz port bagaj, yan,arka ve ön kısıma koruma demirleri. araç içi perdeler ve deri koltuk kılıfları. bide gövdeyi vites,direksiyonla beraber maun kaplatırsak tamamdır. jipten farkı kalmaz 🙂 Forumda ünlü oldu zaten fakirin jipi 🙂 30bin tl ye safelineyi gerçekten jip yapabiliyorsunuz hatta içine tv bile koyulur 🙂
 
tLqA tarafından yazılan metin:
ben araca jip görüntüsü vermek istiyorum 🙂 Aracın üstüne eşyaları koyabildiğimiz port bagaj, yan,arka ve ön kısıma koruma demirleri. araç içi perdeler ve deri koltuk kılıfları. bide gövdeyi vites,direksiyonla beraber maun kaplatırsak tamamdır. jipten farkı kalmaz 🙂 Forumda ünlü oldu zaten fakirin jipi 🙂 30bin tl ye safelineyi gerçekten jip yapabiliyorsunuz hatta içine tv bile koyulur 🙂
*clap*
 
tLqA tarafından yazılan metin:
ben araca jip görüntüsü vermek istiyorum 🙂 Aracın üstüne eşyaları koyabildiğimiz port bagaj, yan,arka ve ön kısıma koruma demirleri. araç içi perdeler ve deri koltuk kılıfları. bide gövdeyi vites,direksiyonla beraber maun kaplatırsak tamamdır. jipten farkı kalmaz 🙂 Forumda ünlü oldu zaten fakirin jipi 🙂 30bin tl ye safelineyi gerçekten jip yapabiliyorsunuz hatta içine tv bile koyulur 🙂
[small][/small] kardeşim youtube ye kavacık terör yazıp cıkan videonun sonunda benim eski doblo ya yaptığım port bagajı görebilirsin....Gerçi video cok netçıkmamış ama o dönem çözünürlüğü iyi telefonlar yoktu ondan ben bagajımı 2 cm ye 2 cm ince profilden kayınçoya yaytırmıştım 10 cm yüksekliğinde kenarlarını ve altını çesan denilen kareli demir den kaplatıp bağlama kancaları yaptırmıştım...Hesap et işte iki tane 90 kiloluk adam dama çıkıp birde 85 kiloluk klima dış ünitesini asıyorduk aracın damından birde branda yaptırmıştım polyester brandadan yükü koyup brandayı bağlayıp gidiyordum ön tarafada videoda görecen 4 tane sarı hella sis bağlamıştım fena duruyordu herkez hasta oluyordu....Aracı satınca bir arkadaşa hediye ettim.....Neyse yenisine de belki dahada zarifini yaparım...........cKısacası güzel oluyor video ya bak istersen....
 
orjinal görüntüsü zaten jip gibi vallah çıkmadığı yer yok her yere çıkıyor her yerden geçiyor. 4x4 mübarek 🙂 insan istedikten sonra her şekle sokar dobloyu ne yaparsan yap yakışıyor kerataya 🙂
 
Eeee ben niye garibanın jip i diyorum.......Demek ki teşhis doğru....
 
abi izledim senin videoyu. yalnız benim dediğim port bagaj o değil. bu;

adszxs.png


böylece araç tam tatile gitmelikte oluyor. bagajada ufak çocuk vs.. varsa yatak koyup onu orda yatırabilirsiniz. rahat eder hem. çok bi malzemen yoksa portbagaja doldur tamamdır.
 
tLqA tarafından yazılan metin:
abi izledim senin videoyu. yalnız benim dediğim port bagaj o değil. bu;

adszxs.png


böylece araç tam tatile gitmelikte oluyor. bagajada ufak çocuk vs.. varsa yatak koyup onu orda yatırabilirsiniz. rahat eder hem. çok bi malzemen yoksa portbagaja doldur tamamdır.

bu bagajlar pahalıydı sanırım.
 
150 ye 2.el görmüştüm. ama çok eşya taşıyorsanız (kendimden örnek veriyim köye gidince 2-3 çuval fındık bide ekstralar. 1.5 çuval fındık yukarıya sığar mesela.

ayrıca aracı havalı gösteriyor benim gözümde. jip tarzı etki bırakıyor 🙂
 
bende yavaşça dizicem zaten 🙂 ama arac alınınca ilk olarak dandikte olsa koltuk kılıfı takmak şart. boya korumayı durumunuz varsa kesin yaptırın zaten. belki alacagım en son şey bu port bagaj olur ama yinede olur yani. tabi o arada 5 yıl geçipte aracı satmassak 🙂
 
tLqA tarafından yazılan metin:
abi izledim senin videoyu. yalnız benim dediğim port bagaj o değil. bu;

adszxs.png


böylece araç tam tatile gitmelikte oluyor. bagajada ufak çocuk vs.. varsa yatak koyup onu orda yatırabilirsiniz. rahat eder hem. çok bi malzemen yoksa portbagaja doldur tamamdır.

Markasını anımsamıyorum ama aracı almadan önce ben de niyetlendiydim bi, alayım kenarda dursun, aracı teslim alınca takarım diye düşünüyordum. 600TL fiyatı görünce kalsın dedim 🙂
 
yildiz mavisi tarafından yazılan metin:
port bagaj dışında herşeyi yaptırmayı düşünüyorum ama herşey zamanla yavaş yavaş 🙂

Herşeyi yaptırmak bayaa bi zaman alacak benim için 🙁
 
geremy tarafından yazılan metin:
tLqA tarafından yazılan metin:
abi izledim senin videoyu. yalnız benim dediğim port bagaj o değil. bu;

adszxs.png


böylece araç tam tatile gitmelikte oluyor. bagajada ufak çocuk vs.. varsa yatak koyup onu orda yatırabilirsiniz. rahat eder hem. çok bi malzemen yoksa portbagaja doldur tamamdır.

bu bagajlar pahalıydı sanırım.

türkiyede her ne kadar tutulmasada yurtdışında çok revaçta.
 
Bu bagajlar hakikatten çok pahalı ama bu araçta sadece ufak tefek ağır olmayan şeyler için......Benim aracıma yaptığım youtube de videosu olan bagaj la min.500 kg havale yük taşıyabilirsiniz hemde arava cip havası veriyor....
 
akarcali39 tarafından yazılan metin:
arkadaşlar orjinal jant kullananlar geçmeli jant kapakları çabuk kırılıyor ve riskli bijonlu kapaklar daha sağlıklı


çelikse bi sorun olmuyor 🙂
 
geremy tarafından yazılan metin:
geremy tarafından yazılan metin:
tLqA tarafından yazılan metin:
abi izledim senin videoyu. yalnız benim dediğim port bagaj o değil. bu;

adszxs.png


böylece araç tam tatile gitmelikte oluyor. bagajada ufak çocuk vs.. varsa yatak koyup onu orda yatırabilirsiniz. rahat eder hem. çok bi malzemen yoksa portbagaja doldur tamamdır.

bu bagajlar pahalıydı sanırım.

türkiyede her ne kadar tutulmasada yurtdışında çok revaçta.
yaz aylarında yabancıların arabasında var 🙂
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
geremy tarafından yazılan metin:
geremy tarafından yazılan metin:
tLqA tarafından yazılan metin:
abi izledim senin videoyu. yalnız benim dediğim port bagaj o değil. bu;

adszxs.png


böylece araç tam tatile gitmelikte oluyor. bagajada ufak çocuk vs.. varsa yatak koyup onu orda yatırabilirsiniz. rahat eder hem. çok bi malzemen yoksa portbagaja doldur tamamdır.

bu bagajlar pahalıydı sanırım.

türkiyede her ne kadar tutulmasada yurtdışında çok revaçta.
yaz aylarında yabancıların arabasında var 🙂
Türkiyede beğenilmediğinden değil....Pahalı olduğundan beğenmemiş gibi yapılıyor....
 
bakiergul tarafından yazılan metin:
Bu bagajlar hakikatten çok pahalı ama bu araçta sadece ufak tefek ağır olmayan şeyler için......Benim aracıma yaptığım youtube de videosu olan bagaj la min.500 kg havale yük taşıyabilirsiniz hemde arava cip havası veriyor....
baki abi eski doblo na yaptığın port bagajda bagajı nereye sabitledin abi merak ettim bel ki ileride bende yapabilirim *yes*
 
Back