Doblo 3 Maxi Amortisör Marka Tavsiyesi

fatihbural

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
18 Mart 2020
Mesaj
169
Yaş
40
Adı
Fatih BURAL
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Meslek
Yazılım Uzmanı
Aracınız
Doblo
Modeli
Maxi
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2012
Renk
Gri
Arkadaşlar, selamünaleyküm. Aracım Doblo 3 Maxi (2012 model) ön ve arka amortisörleri ve takozlarını vs. değiştireceğim. Hangi marka amortisör önerirsiniz? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
 
Bursa da Mayıs ayı başında ön amortisörler marelli , arkalar maysan mando + 2 adet opar amartösör takazu +2 adet Z rot +( 2adet de gerekebilir diye rotbaşı aldım ancak gerekmedi elimde yedek duruyor ) yedek Parçalar toplam 12,500 tl tuttu , parçacı bunların değişimi için tanıdığı bir kaç ustadan fiyat istedi 4 bin ile 6 bin tl arası işçilik ücreti istediler, parça satan yerin az ilerisinde bir tamir atölyesi gördüm değişecek parçaların listesini verip ne kadara değiştirirsiniz deyince Usta 2000 tl ye yaparım dedi , pazarlık yapmadım tamam dedim, iş bitince içim rahat olsun diye , bir adet de v kayışı aldım, onuda taktı ekstra bir ücret de talep etmedi , çukurlarda ses yapan arabanın sesi ve konforu değişti.
 
Teşekkür ederim detaylı bilgiler için.
 
Back