2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?
benim de geri vitese geçmiyor sinyal geliyor ama yurumuyor.birkaç defa oldu acaba zarar görmüşmüdür.baskı balata görsem bomba diye karakola götürürüm.en iyisi servise göstermek galiba.
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?
abi benimde başıma böyle bir olay geldi... debriyaj üst merkezine baktın mı? Orada sorun olabilir benim dobloda vitese girmiyordu tamirciye gittim bakar bakmaz debriyaj üst merkezi arızalı dedi değiştirdim düzeldi.... senin dobloda aynı arıza olabilir...
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?
abi benimde başıma böyle bir olay geldi... debriyaj üst merkezine baktın mı? Orada sorun olabilir benim dobloda vitese girmiyordu tamirciye gittim bakar bakmaz debriyaj üst merkezi arızalı dedi değiştirdim düzeldi.... senin dobloda aynı arıza olabilir...
Debriyaj üst merkezdenmiş 2 3 tane tamirciye gittim şanzıman incek felan dediler uydurma şeyler düzdürdüler birisi dedi üst merkezden yaptırdım şu an sorun kalmadı