Aracım vitese geçmiyor

casimm27

Yeni Üye
Kayıt
14 Ocak 2013
Mesaj
6
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?
 
baskı balata ne durumda? en son ne zaman değişti?
 
benim de geri vitese geçmiyor sinyal geliyor ama yurumuyor.birkaç defa oldu acaba zarar görmüşmüdür.baskı balata görsem bomba diye karakola götürürüm.en iyisi servise göstermek galiba.
 
Vites seçicilerinde veya vitesten sanzimana uzanan kalin kablolar var haraketi iletmek icin onlarda sorun olabilir.
 
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?

debriyaj balatası bitmiş olabilir mi acaba?
 
benim de geri vitese geçmiyor sinyal geliyor ama yurumuyor.birkaç defa oldu acaba zarar görmüşmüdür.baskı balata görsem bomba diye karakola götürürüm.en iyisi servise göstermek galiba.

hacı debriyaja tam bas,vitesi geri vites yuvasına tam oturt.yarımda kaldığı için yapıyor!
 
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?

abi benimde başıma böyle bir olay geldi... debriyaj üst merkezine baktın mı? Orada sorun olabilir benim dobloda vitese girmiyordu tamirciye gittim bakar bakmaz debriyaj üst merkezi arızalı dedi değiştirdim düzeldi.... senin dobloda aynı arıza olabilir...
 
geçmiş olsun.
 
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?

abi benimde başıma böyle bir olay geldi... debriyaj üst merkezine baktın mı? Orada sorun olabilir benim dobloda vitese girmiyordu tamirciye gittim bakar bakmaz debriyaj üst merkezi arızalı dedi değiştirdim düzeldi.... senin dobloda aynı arıza olabilir...

Debriyaj üst merkezdenmiş 2 3 tane tamirciye gittim şanzıman incek felan dediler uydurma şeyler düzdürdüler birisi dedi üst merkezden yaptırdım şu an sorun kalmadı
 
2003 model 1.9 jtd turbo model doblom vitese geçmiyor geri ileri hiç bir vitese geçmiyor hidrolik seviyeside normal düzeyde sebep ne olabilir acaba ?

abi benimde başıma böyle bir olay geldi... debriyaj üst merkezine baktın mı? Orada sorun olabilir benim dobloda vitese girmiyordu tamirciye gittim bakar bakmaz debriyaj üst merkezi arızalı dedi değiştirdim düzeldi.... senin dobloda aynı arıza olabilir...

Debriyaj üst merkezdenmiş 2 3 tane tamirciye gittim şanzıman incek felan dediler uydurma şeyler düzdürdüler birisi dedi üst merkezden yaptırdım şu an sorun kalmadı

yok ya şanzımanı dağıtacak 1 hafta yatar araba... debriyaj üst merkezidir arıza tahmin ettiğim gibi... iyi geçmiş olsun... şimdi vites lokum gibi olmuştur...
 
bununla geçmiş olsun. başka dert açmasın inşallah doblon.
 
Back